Luxusní limuzína v novém kabátě

07. února 2005, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
07. února 2005, 00:00

NOVINKA Premiéru na českém trhu si nyní odbývá limuzína 607 z dílny francouzské automobilky Peugeot. Řidičům nabízí nový dieselový motor, úpravu interiéru i vnějšího vzhledu či inovace v oblasti technologie a výbavy.

Nový model od staršího odlišují zejména tvar předního nárazníku a kulaté mlhovky. Foto: Peugeot

NOVINKA Premiéru na českém trhu si nyní odbývá limuzína 607 z dílny francouzské automobilky Peugeot. Řidičům nabízí nový dieselový motor, úpravu interiéru i vnějšího vzhledu či inovace v oblasti technologie a výbavy. Peugeot 607 se objevil na trhu již v roce 2000. Proto v letošním roce přistoupila francouzská automobilka k jeho poměrně zásadní inovaci. Největší novinkou je dieselový šestiválec 2.7 HDI V6 FAP, který je výsledkem spolupráce skupin PSA Peugeot Citroen a Ford Motor Company. Nabízí výkon 150 kW (204 k) a splňuje emisní normy Euro 4. Kvalitě však odpovídá i cena. Nový motor je totiž možné zakoupit pouze s vyšší úrovní výbavy Pack za více než 1,25 milionu korun. Zvenku se inovovaný model liší především tvarem předního nárazníku a kulatými předními mlhovkami. Tovární logo se znakem lva je nyní větší, stejně jako mřížka pod a nad nárazníkem. Ochranné lišty jsou v barvě karoserie a zdobeny chromovaným lemem. Prodloužením předního převisu narostla celková délka modelu o tři centimetry. Vnitřní rozměry se však nezměnily. Pokud jde o změny interiéru, nové jsou především sdružený přístroj ve dvou provedeních a barevná multifunkční obrazovka palubního počítače. V oblasti výbavy došlo hned k několika významným inovacím. Parkovací asistent je nyní k dispozici na přání i pro přední část vozu, variabilní regulátor rychlosti v základní výbavě vozu je doplněn o funkci omezovače a detektor tlaku v pneumatikách zahrnuje automatickou lokalizaci poškozeného kola. Ochrana pasažérů zaznamenala vylepšení v oblasti pasivní i aktivní bezpečnosti. Model 607 je vybaven kotoučovými brzdami na všech kolech, jejich rozměry byly oproti původnímu modelu zvětšeny. Posádku vozu chrání sériově celkem osm airbagů. Dva stupně výbavy z první verze 607 zůstávají. První úroveň je k dispozici s motory 2.2 16V, 2.2 16V BVA, 2.2 HDI, 2.2 HDI BVA a zahrnuje rozšířenou vnitřní výbavu. Druhý stupeň výbavy Pack disponuje navíc motory 3.0 V6 a 2.7 HDI V6. PEUGEOT 607 2.7 HDI V6**

 Motor zážehový čtyřválec
 Objem motoru  2720 cm3
 Výkon 150 kW
 Nejvyšší rychlost  230 km/h
 Spotřeba paliva  8,4 l na 100 km
 Cena  1 290 000 korun

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Retro: Kolik stála nová auta v listopadu 1989 a o kolik…
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce rozsvítí tyto kontrolky?
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Technologie
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Procesory ARM proráží už i v superpočítačích. Na ThunderX2 s jádry Vulcan sází sám Cray
Parádní akce: Samsung Galaxy S7 za 8200 Kč a S7 Edge za 10 600 Kč
Mlácení dělníků, smrt v kantýně aneb Jak se dělá iPhone X
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít