Menu Zavřít

Kvalitu slev a služeb obchodníků začal hlídat "tajný agent"

12. 3. 2012
Autor: profit

Nabízené slevy slevového serveru SlevyDnes.cz začal anonymně zkoušet jejich nový „tajný agent.“

Foto: Profimedia.cz

Poukaz na slevu si objednává jako každý jiný zákazník, zlevněnou službu vyzkouší, ohodnotí její kvalitu, chování personálu atd. a své hodnocení zveřejní. Zákazníci budou díky němu upozorňováni jak na poctivé poskytovatele slev, tak i na ty, kterým by se měli raději vyhnout.

Prvotním motivem k využití služeb „tajného agenta“ byla snaha o udržení co nejvyšší kvality služeb, které lze na slevových serverech pořídit. „Vzhledem k tomu, že slevových serverů funguje v Česku obrovské množství a nikdo nereguluje kvalitu nabízených služeb, objevili se bohužel někteří nepoctivci, kteří se zákazníky ze slevových serverů jednali s despektem nebo jim nabízeli nižší standard služeb. Chceme je odhalit a upozornit na ně – a naopak, chceme i vyzdvihnout ty poskytovatele, kteří odvádějí skvělou práci,“ říká Michal Hardyn ze SlevyDnes.cz.

BRAND24

Identitu „tajného agenta“ chtějí provozovatelé držet v tajnosti, „Mohu prozradit, že je to muž a že jde o zkušeného novináře,“ poodhaluje Hardyn, ale další podrobnosti sdělit odmítá.  „Cílem je, aby se k našemu agentovi chovali všude stejně jako k jiným zákazníkům. Pokud by ho předem poznali, mohli by mu věnovat větší péči a jeho aktivita by ztratila smysl,“ tvrdí. Čtenáři se ale přece jen mohou na blogu dočíst, že jde o muže jménem Tomáš ve věku 35 let.

Zkušenosti s jednotlivými službami budou pravidelně zveřejňovány na blogu slevového serveru, kde se k nim čtenáři budou moci vyjadřovat. Objektivita recenzí je podle Hardyna zaručena. „Uživatelé se nemusejí bát, že by náš agent nějak zkresloval skutečnost. Pokud bude mít důvod k pochvale, budeme rádi. Pokud narazí na nějaké nedostatky, chceme o nich vědět a začít je řešit. Půjde-li o opravdu závažné problémy, jsme připraveni s daným nepoctivcem ukončit spolupráci,“ popisuje Hardyn. První zveřejněný test naleznete zde.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).