Menu Zavřít

Konkurenční produkty

14. 4. 2003
Autor: Euro.cz

Firemní strategie zavedeného výrobce počítačů IBM se jmenuje "Think". Zákazník má prý o produktech, které kupuje, přemýšlet a vybírat ty, které mu usnadňují podnikání. S touto filozofií uvedlo IBM na trh i první LCD monitor této řady ThinkVision L200p.

Myslet s IBM - THINKVISION L200P

Jde o 20,1palcový monitor. Technologie ThinkVantage umožňuje zjednodušené nastavení obrazu, k často používaným funkcím monitoru se dostanete pomocí jediného tlačítka. U zorného úhlu IBM zaručuje větší flexibilitu obrazu. Ergonomický podstavec lze nastavit podle potřeb zákazníka. ThinkVision L200p stojí 57 600 Kč bez DPH.

BRAND24

Jarní cenová obleva u Fujitsu Siemens

Některé profesionální LCD monitory této evropské firmy lze od začátku dubna koupit až o dvacet procent levněji než dřív. Jde o displeje s většímu úhlopříčkami. Například 20,1palcový model 5110 FA stojí 38 990 Kč bez DPH. Přitom se jedná o dosud největší aktivní monitor této značky. Na ploše displeje vidíte vedle sebe dvě stránky A4 v celé velikosti. Extrémně široký pozorovací úhel umožňuje Technologie MVA-Premium, zajišťuje také vysoký kontrast 600:1. Fujitsu Siemens si přitom zakládá na nízké době odezvy u všech svých monitorů, u 5110 FA se buňky LCD přepínají rychlostí 25 ms.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).