Klid ve vánoční bouři

17. prosince 2007, 00:00 - Eva Marzini, Jaroslav Schejbal
17. prosince 2007, 00:00

Linda Vavříková, majitelka firmy Allegria

Linda Vavříková, majitelka firmy Allegria

V polovině listopadu obchodnici se zážitky Lindě Vavříkové začala hlavní sezona v roce – předvánoční frmol. Letos jsou její očekávání o něco vyšší, než byly v loňském roce. Na tržbách firmy na zážitky by se totiž mělo pozitivně odrazit otevření stánku v pražském nákupním centru Palladium.

V jednoduchosti je síla

Od chvíle, kdy jej Vavříková otevřela, už uběhl měsíc. Podle jejích slov jdou obchody velmi dobře. „Nejvíce se tu prodávají jednoduché zážitky, které zákazníci nemusejí nijak sáhodlouze studovat, oblíbená je například škola smyků,“ líčí.

Kolik zážitků za tu dobu ve stánku prodala, však prozradit nechce. Říká jen, že blížící se Vánoce jsou na hospodaření firmy už výrazně znát. „Tržby nám v listopadu výrazně vzrostly, v prosinci však očekáváme jejich nárůst o více než 500 procent oproti běžným měsícům,“ přibližuje. Právě kvůli zvýšenému náporu obchodnice najala brigádníky, kteří mají na starosti kompletaci zážitkových balíčků. Práci navíc si také vyžádala předvánoční akce pro zákazníky – prodlužování platnosti půlročních certifikátů o jeden měsíc.

Chystáme skupinové zážitky

Vedle příprav na předvánoční nával chystá obchodnice se zážitky další projekt pro jarní turistickou sezonu. „Organizujeme zážitky pro turistické skupiny. Právě v listopadu jsme projekt spustili,“ uvádí Vavříková. V nabídce tedy má v tuto chvíli pro tyto účely patnáct zážitků. Jedná se například o „Svět Casina“, „Skákací boty“, na kterých lze přeskákat některý z pražských parků, „Létání v helikoptéře pro 24 lidí“ či „Paintball“ nebo „Military den“. „Taková nabídka cestovkám zatím chyběla. Podařilo se nám tím zaplnit částečně mezeru na trhu,“ uvádí. Zážitky jsou cíleny na turisty, kteří do Prahy přijíždějí nejméně po druhé a už památky i tradiční atrakce viděli.

Ovšem nový projekt si vyžaduje další organizaci i investice. „Skupinám turistů nabídneme nejen zážitky, ale budeme potřebovat průvodce, kteří ovládají několik světových jazyků, k některým zážitkům budeme zajišťovat dopravu,“ líčí Vavříková. Části těchto novinek mohou turisté využívat již nyní.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak získat hypotéku, nebo půjčku, kterou vám banka odmítá schválit
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Auta
Retro: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný…
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC ztrácí. ABT má řešení
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Technologie
Zotac uvádí krátkou GeForce GTX 1080 Ti s vodním chlazením, pro kompaktní highendová PC
OLED, QLED a Smart TV. Jaké jsou nejlepší televizory roku 2017?
Jak (ne)funguje propojení počítače s mobilem ve Windows 10 Fall Creators Update?
Mladí Číňané soutěží ve virtuálním tleskání prezidentovi, mají na to aplikaci
Volby.cz byly pod „hackerským“ útokem, tvrdí Český statistický úřad
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít