Menu Zavřít

Klasa zvyšuje poptávku po domácích potravinách

22. 1. 2007
Autor: Euro.cz

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

BRAND24

Značka Klasa na obalech kvalitních domácích potravin se podle Státního zemědělského intervenčního fondu začíná producentům vyplácet. Povědomí o značce podporované marketingovou kampaní totiž roste a více než polovina držitelů v nedávném průzkumu Sten/Mark uvedla, že se prodeje jejich výrobků oceněných Klasou zvýšily.

Podle 17 procent respondentů se přitom prodeje zvýšily právě díky Klase a 68 procent dotázaných se domnívá, že značka byla jedním z faktorů ovlivňujících růst obratu. „Myslím si, že to má na prodeje vliv, že lidé začali Klasu vnímat,“ potvrzuje prezident Potravinářské komory Jaroslav Camplík.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).