Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Víte, jak sedět, aby vám práce nezničila zdraví?

Nedostatek pohybu a špatné pracovní podmínky vážně ohrožují naše zdraví. To sice všichni…

Podzimní novinky na silnici od 1.10.2018

Přichází podzim a měli bychom připravit naše vozidlo na studenější období. Kromě změny…

Podnikání s s.r.o. s sebou přináší mnohé výhody

Jestliže už nějaký ten pátek podnikáte jako osoba samostatně výdělečná činná, možná je…

Kiwi.com bude k letenkám nabízet i turistické informace

19. září 2017, 12:36 - čtk
19. září 2017, 12:36

Brněnský prodejce letenek Kiwi.com začal spolupracovat se společností Sygic Travel, která rozšíří jeho mobilní aplikaci o turistický obsah. Cílem prodejce je nabídnout zákazníkům nejen letenku, ale i možnost naplánovat si dovolenou s využitím informací o hotelech, výletních místech, otevíracích dobách či cenách vstupenek, oznámila dnes Sygic Travel.

Prodejce letenek má nyní k dispozici turistickou mapu, informace o 20 milionech výletních míst a dvou milionech hotelů a také 70 tisíc prohlídek turistických míst. Lidé si to mohou zobrazit v aplikacích, které využívají operační systém Android a iOS.

„Letecké společnosti i ostatní dopravci se dnes často poohlíží po tom, jak poskytnout zákazníkům více než jen jednorázový nákup letenky nebo jízdenky. Chtějí, aby se k nim lidé vraceli pro další informace nebo služby,“ uvedla vedoucí byznys oddělení Sygic Travel Barbora Nevosádová. Firma podle ní poskytuje data prověřená miliony cestovatelů a neustále je aktualizuje. U nejoblíbenějších turistických míst se lidem zobrazí fotografie, podrobný popisek, otevírací hodiny, vstupné a kontakty.

Podívejte se, odkud prodává Kiwi.com

Kiwi.com se chce stát celosvětovou největší on-line cestovní agenturou, která poskytne svým zákazníkům ideálně všechny informace, které pro cestování potřebují. V posledních letech se prodejce letenek rozrostl v jeden z největších vyhledávačů letů a prodejců letenek na světě s denním obratem přesahujícím 2,5 milionu eur (65 milionů korun).

Sygic Travel pomáhá lidem plánovat cestovní itinerář od roku 2011 a svá data a nástroje nabídla ostatním společnostem v cestovním ruchu letos v červenci. Lze je využít například k tvorbě cestovních průvodců nebo k zobrazování oblíbených míst na mapě. Data lze zobrazovat v mobilních aplikacích i na webových stránkách. Firma pracuje na projektu, který nabídne 360stupňová videa nejatraktivnějších míst světa.

Přečtěte si také:

„Banánová republika Německo“. Ryanairu vadí protekce Lufthansy

I cesta může být džob. Češi se naučili žít z dalekých expedic

Český Zuckerberg chce ovládnout světový cestovatelský byznys. Denně prodá letenky za 50 milionů



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Chci podnikat. Živnost, nebo s. r. o. ?
Otestujte se: Co všechno víte o měnovém kurzu?
Kdy bude daň z nemovitých věcí v roce 2019 platit nájemce?
Příští rok si do zahraničí zavoláte levněji
Jak se vám bude počítat důchod, když nepracujete na hlavní pracovní poměr
Auta
Řetězec OBI se rozhodl pro Opel Movano
Bitva o výnosný byznys: STK bojují s vládou, autoservisy i mezi sebou
Podívejte se, jak to vypadá, když někdo pojede na červenou a vy budete mít smůlu
e-Turbo míří Z Formule 1 do sériových aut. Čtyřválcům by mohlo dát přes 400 koní
Sedm zbytečných chyb, kterými ostatním ztěžujete (nejen) zimní cesty autem
Technologie
Nvidia dává k GeForce RTX zadarmo hru Battlefield V, první s raytracingovou grafikou
Tip na aplikaci: Profiler sleduje hardware smartphonu v reálném čase
Chce i ke hvězdám? SpaceX přejmenovalo raketu BFR na Starship
Akce roku na OLED televizi, 55″ 4K od LG jen za 30 000 Kč [Black Friday]
Pro práci i zábavu. Šest nejlepších tabletů, které lze koupit pod stromeček
Hry pro příležitostné hráče