Kiwi.com bude k letenkám nabízet i turistické informace - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Kiwi.com bude k letenkám nabízet i turistické informace

, čtk,

Brněnský prodejce letenek Kiwi.com začal spolupracovat se společností Sygic Travel, která rozšíří jeho mobilní aplikaci o turistický obsah. Cílem prodejce je nabídnout zákazníkům nejen letenku, ale i možnost naplánovat si dovolenou s využitím informací o hotelech, výletních místech, otevíracích dobách či cenách vstupenek, oznámila dnes Sygic Travel.

Prodejce letenek má nyní k dispozici turistickou mapu, informace o 20 milionech výletních míst a dvou milionech hotelů a také 70 tisíc prohlídek turistických míst. Lidé si to mohou zobrazit v aplikacích, které využívají operační systém Android a iOS.

„Letecké společnosti i ostatní dopravci se dnes často poohlíží po tom, jak poskytnout zákazníkům více než jen jednorázový nákup letenky nebo jízdenky. Chtějí, aby se k nim lidé vraceli pro další informace nebo služby,“ uvedla vedoucí byznys oddělení Sygic Travel Barbora Nevosádová. Firma podle ní poskytuje data prověřená miliony cestovatelů a neustále je aktualizuje. U nejoblíbenějších turistických míst se lidem zobrazí fotografie, podrobný popisek, otevírací hodiny, vstupné a kontakty.

Podívejte se, odkud prodává Kiwi.com

Kiwi.com se chce stát celosvětovou největší on-line cestovní agenturou, která poskytne svým zákazníkům ideálně všechny informace, které pro cestování potřebují. V posledních letech se prodejce letenek rozrostl v jeden z největších vyhledávačů letů a prodejců letenek na světě s denním obratem přesahujícím 2,5 milionu eur (65 milionů korun).

Sygic Travel pomáhá lidem plánovat cestovní itinerář od roku 2011 a svá data a nástroje nabídla ostatním společnostem v cestovním ruchu letos v červenci. Lze je využít například k tvorbě cestovních průvodců nebo k zobrazování oblíbených míst na mapě. Data lze zobrazovat v mobilních aplikacích i na webových stránkách. Firma pracuje na projektu, který nabídne 360stupňová videa nejatraktivnějších míst světa.

Přečtěte si také:

„Banánová republika Německo“. Ryanairu vadí protekce Lufthansy

I cesta může být džob. Češi se naučili žít z dalekých expedic

Český Zuckerberg chce ovládnout světový cestovatelský byznys. Denně prodá letenky za 50 milionů

 Oliver Dlouhý, majitel Kiwi.com


Ohodnoťte tento článek
Diskuze