Kiwi.com bude k letenkám nabízet i turistické informace

19. září 2017, 12:36 - čtk
19. září 2017, 12:36

Brněnský prodejce letenek Kiwi.com začal spolupracovat se společností Sygic Travel, která rozšíří jeho mobilní aplikaci o turistický obsah. Cílem prodejce je nabídnout zákazníkům nejen letenku, ale i možnost naplánovat si dovolenou s využitím informací o hotelech, výletních místech, otevíracích dobách či cenách vstupenek, oznámila dnes Sygic Travel.

Prodejce letenek má nyní k dispozici turistickou mapu, informace o 20 milionech výletních míst a dvou milionech hotelů a také 70 tisíc prohlídek turistických míst. Lidé si to mohou zobrazit v aplikacích, které využívají operační systém Android a iOS.

„Letecké společnosti i ostatní dopravci se dnes často poohlíží po tom, jak poskytnout zákazníkům více než jen jednorázový nákup letenky nebo jízdenky. Chtějí, aby se k nim lidé vraceli pro další informace nebo služby,“ uvedla vedoucí byznys oddělení Sygic Travel Barbora Nevosádová. Firma podle ní poskytuje data prověřená miliony cestovatelů a neustále je aktualizuje. U nejoblíbenějších turistických míst se lidem zobrazí fotografie, podrobný popisek, otevírací hodiny, vstupné a kontakty.

Podívejte se, odkud prodává Kiwi.com

Kiwi.com se chce stát celosvětovou největší on-line cestovní agenturou, která poskytne svým zákazníkům ideálně všechny informace, které pro cestování potřebují. V posledních letech se prodejce letenek rozrostl v jeden z největších vyhledávačů letů a prodejců letenek na světě s denním obratem přesahujícím 2,5 milionu eur (65 milionů korun).

Sygic Travel pomáhá lidem plánovat cestovní itinerář od roku 2011 a svá data a nástroje nabídla ostatním společnostem v cestovním ruchu letos v červenci. Lze je využít například k tvorbě cestovních průvodců nebo k zobrazování oblíbených míst na mapě. Data lze zobrazovat v mobilních aplikacích i na webových stránkách. Firma pracuje na projektu, který nabídne 360stupňová videa nejatraktivnějších míst světa.

Přečtěte si také:

„Banánová republika Německo“. Ryanairu vadí protekce Lufthansy

I cesta může být džob. Češi se naučili žít z dalekých expedic

Český Zuckerberg chce ovládnout světový cestovatelský byznys. Denně prodá letenky za 50 milionů



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
V práci se řeší problémy v kuchyňce. Začátek konce
Rozdílný výpočet sociálního a zdravotního pojištění v příkladech
Chystáte se do zoo? Kolik stojí vstupné a kde můžete kouřit?
České neprůstřelné vesty chrání od Keni po Austrálii
ČNB opět zpřísňuje poskytování hypoték - není ale třeba panikařit
Auta
Sedm slepých uliček automobilového vývoje: Tudy ne, přátelé
Ford Focus bude „číst“ silnici a vyhlazovat díry pomocí adaptivních tlumičů
Kvíz: Poznáte auta podle těchto detailů?
Toyota Camry míří po 14 letech do Evropy. Nahradí model Avensis
Dálniční známky a poplatky za silnice a dálnice v Evropě v roce 2018
Technologie
Google upravil nastavení účtu. Denně ho navštíví 20 milionů lidí
Nvidia vyrobila speciální 32GB verzi grafiky Titan V: CEO Edition s vyšším výkonem
Instagram je další miliardovou službou Facebooku a jde po krku YouTubu
Šéf Intelu náhle končí. Oficiálním důvodem je nevěra, reálným by mohl být 10nm proces
Monitor jako tele(vize). Acer uvádí 4K počítačová LCD s úhlopříčkou 49 a 55 palců
Hry pro příležitostné hráče