Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Ministerstvo průmyslu poradí, jak podnikat na vnitřním trhu EU

Ministerstvo průmyslu a obchodu zve na cyklus regionálních seminářů Vnitřní trh EU z…

Blíží se oslavy čínského nového roku 2019 ve znamení zemského vepře 25.- 28.1.2019

Široké veřejnosti se v Praze, Ostravě a Olomouci představí nevšední kultura Číny, její…

7 bodů, jak vybrat to správné MBA studium a nenaletět

Každý, koho zajímá celoživotní vzdělávání nebo jehož kariérní metou jsou manažerské…

KiK míří do Itálie. Jako módní značka se tam tvářit nebude

14. června 2017, 06:00 - Ondřej Hergesell
14. června 2017, 06:00

Šéf tuzemského diskontu KiK František Wagner má na starost expanzi řetězce KiK na Apeninském poloostrově.

Obchodnímu řetězci KiK textil a Non-Food, s centrálou v německém Bonenu, se daří a expanduje dál po Evropě. Další zemí, kterou se KiK rozhodl dobýt, je Itálie. Ze zjištění týdeníku Euro vyplývá, že založením italské pobočky a rozjezdem byznysu na Apeninském poloostrově byl pověřen František Wagner, dosavadní šéf KiK v Česku a na Slovensku.

„Již zhruba měsíc působím jako jednatel nově založené italské firmy, souběžně s tím stále jsem ve vedení českého zastoupení KiK. Nicméně během prázdnin bych se měl přesunout do Itálie a věnovat se tamní expanzi na plný úvazek,“ potvrdil Wagner s tím, že československé zastoupení dostane v následujících měsících nového jednatele.

Italská pobočka KiK startuje pod Wagnerovým vedením zcela od nuly, navíc tamní obyvatelé jsou známí jako módně extrémně vybíravý národ. „Jsem si vědom, že se nemůžeme tvářit jako módní značka, ale i v Itálii je spousta jedinců či rodin, kteří hlídají poměr cena/kvalita a jsou připraveni akceptovat náš koncept,“ říká Wagner s tím, že jako hlavní pozitiva vidí velikost národa (63 milionů lidí) a vysokou hustotu obyvatelstva zejména na severu země. „Spousta obchodních řetězců se Itálie bála, manažeři měli strach z negativních zpráv, které odtamtud přicházely. Nicméně poslední dobou to opadává a tamní trh se po maloobchodní stránce hodně otevírá,“ říká dvaačtyřicetiletý manažer.


KiK plánuje v Česku sto nových obchodů. Čtěte více


Český KiK pod jeho vedením zvýšil v roce 2016 obrat o 13 procent na 2,9 miliardy korun, čistý zisk dokonce vzrostl o více než třetinu na 264 milionů. A to přesto, že za poslední dva roky vzrostly mzdy zaměstnanců firmy o více než 20 procent. „V poslední době jsme hodně zapracovali na struktuře nákladů, vnitřní efektivitě a zvýšení produktivity. Zároveň se nám díky renovovaným prodejnám daří navyšovat tržby,“ vysvětluje.

Firma vloni zrenovovala 22 poboček a otevřela šest nových prodejen, aktuálně provozuje 194 prodejen, ve kterých pracuje přes 1200 pracovníků. „Pro letošek plánujeme renovaci 30 obchodů a otevření 19 dalších poboček,“ říká Wagner. Počet prodejen KiK v celé Evropě přesáhl 3200, pracuje v nich přes 20 tisíc lidí.

Dále čtěte:

KiK oznámil čtyřnásobný nárůst zisku v ČR, chystá osm dalších prodejen

IKEA postaví v Čestlicích u D1 nový obchodní dům



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Kdo vlastní české hokejové kluby?
Co všechno ovlivnilo zvýšení minimální mzdy letos v lednu?
Vrácení daní 2019 - kdy dostanete daňový přeplatek?
Změny v oddlužení a nezabavitelné minimum v roce 2019
Proč není čistá voda skutečně čistá?
Auta
Škoda Scala je o 70 tisíc dražší než Rapid. Jak si ale…
Mercedes-Benz v ČR opět jedničkou
Videodojmy: Ford Mustang Bullitt
Galerie: Podívejte se, jak v průběhu času rostly ledvinky na BMW řady 7
Nejvíce a nejméně prodávané značky na evropském trhu v roce 2018: VW je suverénní
Technologie
Přeposílání zpráv do maximálně pěti konverzací. WhatsApp limit zavádí globálně
Facebook odstranil stovky manipulativních stránek a účtů ovládaných Ruskem
KVÍZ: Jak dobře znáte seriál Přátelé?
Web úplně bez reklam. S kompletním blokování se zřejmě vytasí Firefox Focus 9
Televizory Sony pro rok 2019: první 8K a dva OLEDy
Hry pro příležitostné hráče