Menu Zavřít

Kdo vládne luxusu? Mercedes i BMW si přivlastňují pozici lídra

9. 1. 2017
Autor: Daimler AG

Prodej luxusních automobilů Mercedes-Benz v loňském roce poprvé za více než desetiletí překonal odbyt konkurenčních vozů značky BMW. Vyplývá to z dnešních údajů společnosti BMW a koncernu Daimler, který je výrobcem vozů Mercedes-Benz.

Prodej automobilů Mercedes-Benz loni stoupl o 11 procent na 2,084 milionu, zatímco prodej vozů značky BMW se zvýšil pouze o pět procent na 2,003 milionu.

CONTENT24

Celkový prodej automobilky BMW však po zahrnutí značek Mini a Rolls-Royce dosáhl 2,37 milionu vozů, kdežto Daimler loni prodal pouze 2,23 milionu vozů Mercedes-Benz a Mini.

Obě konkurenční firmy si tak nyní nárokují titul jedničky na trhu s luxusními automobily. „BMW zůstává vedoucí světovou firmou v oblasti luxusních vozů,“ píše BMW ve své zprávě. „Vyšplhali jsme se do čela luxusního segmentu,“ tvrdí zase šéf Daimleru Dieter Zetsche.

Více ze světa automobilů čtěte na webu Autobible.cz

Čtěte dále:

Nový rekord. Prodej aut v Česku loni stoupl na 260 tisíc

Dost bylo luxusu. Čína zdanila dovoz drahých aut

Rusko exportuje dovezená luxusní auta


  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).