Jízdní řád“ digitalizace má být znám v březnu

25. února 2008, 00:00 - Ivo Čermák
25. února 2008, 00:00

Jaké budou konkrétní termíny a oblasti, v nichž se bude vypínat tradiční zemské analogové TV vysílání, to by mohlo být jasné do konce března.

Obsahuje je takzvaný technický plán přechodu od analogového k digitálnímu zemskému vysílání, jakýsi jízdní řad digitalizace, kterým by se měla na počátku března zabývat legislativní rada vlády. Do konce měsíce by jej mohla schválit i vláda samotná.

„Očekáváme, že technický plán přechodu by měl být schválen do konce března, pokud nenastane nějaký dramatický zádrhel,“ říká předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu Pavel Dvořák k plánu, k jehož návrhu přišlo téměř 180 připomínek ze strany televizí i dalších dotčených subjektů. Úřad nyní televizním stanicím a dalším předloží návrh upravený podle některých připomínek a poté, co se k němu subjekty opět vyjádří, poputuje na vládu.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Konstantní symboly: co který znamená a proč je už nepotřebujeme?
V práci se řeší problémy v kuchyňce. Začátek konce
Rozdílný výpočet sociálního a zdravotního pojištění v příkladech
Chystáte se do zoo? Kolik stojí vstupné a kde můžete kouřit?
České neprůstřelné vesty chrání od Keni po Austrálii
Auta
Dacia jako ojetina: Kterou chtít, kterou nebrat a jak…
Abt přidal pětiválci v Audi RS3 dalších 100 koní. Teď už jich má 500
Sedm slepých uliček automobilového vývoje: Tudy ne, přátelé
Ford Focus bude „číst“ silnici a vyhlazovat díry pomocí adaptivních tlumičů
Kvíz: Poznáte auta podle těchto detailů?
Technologie
Nová várka oprav pro Windows 10 verze 1709 a 1703 a Windows 7
Z FreeSync 2 se stane FreeSync 2 HDR. Monitory musí umět aspoň DisplayHDR 600
Steam zahájil tradiční letní výprodej her. Můžete ušetřit spoustu peněz
Američan vyrobil robota na kompletní přípravu burgerů
Google upravil nastavení účtu. Denně ho navštíví 20 milionů lidí
Hry pro příležitostné hráče