Menu Zavřít

Jiří Dvorjančanský

28. 1. 2010
Autor: Euro.cz

Telefónica O2 Czech Republic

výkonný ředitel

BRAND24

Od 1. února byl jmenován do funkce výkonného ředitele pro rezidentní marketing společnosti Telefónica O2 Czech Republic Jiří Dvorjančanský. Bude přímo podřízený viceprezidentovi pro rezidentní zákazníky Josemu Perdomovi a bude odpovědný za marketing hlasových i datových služeb pro rezidentní zákazníky, služeb pro SOHO segment, produktový management, rozvoj obchodu a věrnostních programů. Současně bude odpovídat za marketing služeb pro domácnosti, jako jsou vysokorychlostní internet nebo digitální TV. Dvorjančanský (40) přichází ze skupiny Deutsche Telekom, kde působil 11 let ve vedoucích manažerských pozicích v obchodu a marketingu. Pracoval jako výkonný ředitel marketingové divize T-Mobilu Česká republika, na stejně významnou pozici byl následně jmenován i v T-Mobilu Německo. V rámci mezinárodních aktivit působil také ve funkci člena dozorčí rady T-Mobilu UK a byl stálým členem mezinárodní marketingové rady skupiny T-Mobile. Do skupiny Deutsche Telecom přišel Dvorjančanský z pozice obchodního ředitele společnosti COTY. Dvorjančanský je absolventem ČVUT v Praze a National Polytechnique Institutu v Grenoblu ve Francii, kde mu byl udělen diplom D.E.A. Následně získal titul MBA po absolvování EMBA programu univerzity Thunderbird v Praze.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).