Menu Zavřít

Jan Solař, Michael Mikluš, Petr Berounský, Robert Janásek, Pavel Janich

21. 1. 2009
Autor: Euro.cz

Lenovo mgr.

CONTENT24

manažeři
Společnost Lenovo začátkem roku obměnila svůj český tým. Jan Solař (31), dosavadní marketingový manažer české a slovenské pobočky, a Michael Mikluš (32), doposud transactional manager české a slovenské pobočky, byli jmenováni do regionálních pozic. Novým channel sales manažerem se stal Petr Berounský (36), dosavadní 4P manažer, a nově do pražské pobočky společnosti nastupují Robert Janásek (31) do pozice marketingového manažera a Pavel Janich (41) jako distributor account manager.
Jan Solař se přesouvá do pozice business development manager, server, EMEA South-East, kde ponese odpovědnost za prodeje serverů v regionu jihovýchodní Evropy. I nadále bude pracovat z pražské kanceláře. Předtím působil ve společnosti Lenovo a IBM. Vystudoval VŠE v Praze a mezi jeho koníčky patří volejbal a turistika.
Michael Mikluš byl jmenován na post transactional channel sales manager, EMEA South-East a bude i nadále sídlit v Praze. Vystudoval VŠE v Praze a pracoval ve společnosti IBM. Ve volném čase se věnuje sportu a cestování.
Novým marketingovým manažerem české a slovenské pobočky se stal Robert Janásek, který vystudoval VŠE. Zkušenosti sbíral ve firmách jako Energizer, Maxima Reality a ve společnosti Telefónica O2.
Do pozice channel sales manager české a slovenské pobočky postoupil Petr Berounský, který před příchodem do Lenova pracoval pro IBM. Ve volném čase se věnuje rodině a cestování.
Do pozice distributor account manager pak nastoupil Pavel Janich. Ten vystudoval VŠCHT a strávil několik let ve výzkumu. Od roku 1995 se pohybuje v oboru spotřební elektroniky ve firmách jako Sony, Thomson, Kodak a Photon. Ve volném čase se zajímá o spotřební elektroniku, rád čte, fotografuje a cestuje.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).