Menu Zavřít

Jak to vidí zákazník (2.)

3. 11. 2003
Autor: Euro.cz

V jednom pražském paláci má representační místnosti veliká železářská společnost. Již několik let vystavuje ve výkladě ohromnou ocelovou desku, vážící mnoho desítek metrických centů. Přemístění takového kolosu bylo by velmi obtížné, a proto zůstal ve výkladu stále.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

BRAND24

Za tu dobu stal se výklad již příliš známým a nikdo mu nevěnoval pozornosti. Ale nedávno dala společnost celý portál i vnitřek výkladu znovu natříti jasnou barvou. A přesto, že se ve výloze s ničím ani nehnulo, stálo před ní opět mnoho obdivovatelů. Nepřivábil je ani tak starý pohled na ocelový kolos, jako dojem čerstvě natřených ploch. Jistě by se podobný zjev opakoval i u vás, kdybyste své výlohy oživil novým nátěrem. Vždy se vyplatí upoutati něčím pozornost zákazníka. Jistý obchodník dal si do svého výkladu nápis: „Žádné zbytky, pouze čerstvé zboží.“ - N emyslíte, že ta první dvě slova byla zbytečná? Nepřipomínejte, co bych mohl dostat u vás špatného. A že jako seriosní obchodník neprodáváte zbytky, to se rozumí již samo sebou. Těmito protichůdnými výrazy způsobujete zbytečně chaos v mysli zákazníka. n

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).