Jak lépe využít SalesForce, MS Dynamics, Sugar při volání?

Komerční sdělení

Pokud máte informace o zákaznících v CRM, využijte je. Propojte telefony s vaším SalesForce, Microsoft Dynamics nebo Sugar CRM a umožněte jim vzájemně sdílet informace. Na začátku hovoru se dozvíte o volajícím vše podstatné ze svého CRM. To si také zapamatuje, kdy a s kým jste mluvili. A ještě si přímo z CRM zavoláte jedním klikem.

Někdo volá. Na displeji se zobrazuje jen jméno - Jan Novák. To mi něco říká, ale nemůžu si přesně vybavit co. Přijmu hovor a ve sluchátku se ozve: „Dobrý den, připomínám se, jak jsme spolu mluvili. Slibovali jste nám tu nabídku …“ Co já jsem jim to jen slíbil? Kdyby se aspoň pořádně představil, z jaké firmy volá.

Ukažte zákazníkovi, že je nejdůležitější

Zkuste to jinak. Překvapte mile zákazníka. Ukažte, že jej znáte a on je pro vás ten nejdůležitější. Pokud si vedete záznamy v CRM, propojíte jej s telefony, tak vám CRM při příchozím hovoru vždy napoví. Na obrazovce PC se vám zobrazí, že Jan Novák volá z firmy První obchodní s.r.o., je to váš zákazník střediska 11, přináší vám roční tržby 12 mil. Kč se ziskem 2 mil. Kč. A posledně jste mu slíbili cenovou nabídku na dodávku strojů. Až 6 nejdůležitějších informací z vašeho SalesForce, Dynamics nebo Sugar se zobrazuje v chytrém CTI okně automaticky otevíraném při příchozích i odchozích hovorech. Nic nemusíte nikde hledat.

Poznámky nebo úkoly se vám neztratí

Chytré okno vám data z CRM nejen zobrazí, ale umí je zpět do CRM i ukládat. Během hovoru si v něm můžete psát textové poznámky o hovoru nebo vytvořit úkol s připomenutím. Vaše poznámky a úkoly jedním klikem uložíte na kartu zákazníka v CRM.

CRM si samo zapamatuje, s kým mluvíte i na koho zapomínáte

I bez toho, abyste museli na něco myslet, si vaše CRM samo zapamatuje všechny příchozí a odchozí hovory u konkrétního zákazníka. Do CRM je automaticky uloženo: komu ve vaší firmě zákazník volal (dozvíte se např., jak často daný zákazník volá na techn. podporu), kdo z vaší firmy naposledy volal zákazníkovi a datum a čas telefonátu. Informace můžete použít pro automatické upozornění typu „VIP zákazník nebyl kontaktován 60 dní“.

Z CRM můžete i telefonovat

Mají vaší obchodníci obvolat větší množství kontaktů s využitím CRM? Po propojení telefonu a CRM obchodníci nebudou muset vyhledat kontakt v CRM a následně jej vyťukat na telefonu. Stačí, když na kartě zákazníka v CRM kliknou na tel. číslo a hovor se vyvolá sám.

A jak propojit CRM a telefony?

Všechny výše popsané výhody propojení CRM a pevných telefonů vám zajistí služba „VOIPEX okno do CRM“ od společnosti IPEX a.s. Jedná se o standardizované a tedy levné řešení ve srovnání s úpravou CRM na zakázku. Pokud vás zajímá, jak službu může využít obchodník, zákaznická podpora nebo manažer, mrkněte na přehled, v čem jim to pomůže. A můžete si stáhnout i ebook. :-)


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Čtěte také

Mohlo by vás zajímat

Finance
Zdražil vám dodavatel elektřinu? Máte právo bezplatně odejít
Na co si dát pozor při pojištění auta před cestou do zahraničí
Co obnáší práce finančního poradce? Doba prodejová skončila
Konstantní symboly: co který znamená a proč je už nepotřebujeme?
V práci se řeší problémy v kuchyňce. Začátek konce
Auta
Retro: Mazda RX-7 je mezi sportovními auty unikát už 40 let
Dacia jako ojetina: Kterou chtít, kterou nebrat a jak nakupovat?
Abt přidal pětiválci v Audi RS3 dalších 100 koní. Teď už jich má 500
Sedm slepých uliček automobilového vývoje: Tudy ne, přátelé
Ford Focus bude „číst“ silnici a vyhlazovat díry pomocí adaptivních tlumičů
Technologie
Nvidia používá umělou inteligenci pro zvýšení snímkové frekvence videa
Český fotbal uvidíte už jen za peníze. O2 TV získala práva na kompletní českou fotbalovou ligu
Třetí multiplex DVB-T2 pokrývá již 85 % populace
Alza otevírá druhou prodejnu bez prodavačů. Chystá už i třetí
Co je uvnitř 144Hz 4K monitorů s G-Sync HDR? Aktivní chlazení, FPGA, 4:2:2 barvy
Hry pro příležitostné hráče