Jak lépe využít SalesForce, MS Dynamics, Sugar při volání? - Euro.cz

Přihlášení

Jak lépe využít SalesForce, MS Dynamics, Sugar při volání?

,
Jak lépe využít SalesForce, MS Dynamics, Sugar při volání?
Zdroj: CRM
Komerční sdělení

Pokud máte informace o zákaznících v CRM, využijte je. Propojte telefony s vaším SalesForce, Microsoft Dynamics nebo Sugar CRM a umožněte jim vzájemně sdílet informace. Na začátku hovoru se dozvíte o volajícím vše podstatné ze svého CRM. To si také zapamatuje, kdy a s kým jste mluvili. A ještě si přímo z CRM zavoláte jedním klikem.

Někdo volá. Na displeji se zobrazuje jen jméno – Jan Novák. To mi něco říká, ale nemůžu si přesně vybavit co. Přijmu hovor a ve sluchátku se ozve: „Dobrý den, připomínám se, jak jsme spolu mluvili. Slibovali jste nám tu nabídku …“ Co já jsem jim to jen slíbil? Kdyby se aspoň pořádně představil, z jaké firmy volá.

Ukažte zákazníkovi, že je nejdůležitější

Zkuste to jinak. Překvapte mile zákazníka. Ukažte, že jej znáte a on je pro vás ten nejdůležitější. Pokud si vedete záznamy v CRM, propojíte jej s telefony, tak vám CRM při příchozím hovoru vždy napoví. Na obrazovce PC se vám zobrazí, že Jan Novák volá z firmy První obchodní s.r.o., je to váš zákazník střediska 11, přináší vám roční tržby 12 mil. Kč se ziskem 2 mil. Kč. A posledně jste mu slíbili cenovou nabídku na dodávku strojů. Až 6 nejdůležitějších informací z vašeho SalesForce, Dynamics nebo Sugar se zobrazuje v chytrém CTI okně automaticky otevíraném při příchozích i odchozích hovorech. Nic nemusíte nikde hledat.

Poznámky nebo úkoly se vám neztratí

Chytré okno vám data z CRM nejen zobrazí, ale umí je zpět do CRM i ukládat. Během hovoru si v něm můžete psát textové poznámky o hovoru nebo vytvořit úkol s připomenutím. Vaše poznámky a úkoly jedním klikem uložíte na kartu zákazníka v CRM.

  CRM

CRM si samo zapamatuje, s kým mluvíte i na koho zapomínáte

I bez toho, abyste museli na něco myslet, si vaše CRM samo zapamatuje všechny příchozí a odchozí hovory u konkrétního zákazníka. Do CRM je automaticky uloženo: komu ve vaší firmě zákazník volal (dozvíte se např., jak často daný zákazník volá na techn. podporu), kdo z vaší firmy naposledy volal zákazníkovi a datum a čas telefonátu. Informace můžete použít pro automatické upozornění typu „VIP zákazník nebyl kontaktován 60 dní“.

Z CRM můžete i telefonovat

Mají vaší obchodníci obvolat větší množství kontaktů s využitím CRM? Po propojení telefonu a CRM obchodníci nebudou muset vyhledat kontakt v CRM a následně jej vyťukat na telefonu. Stačí, když na kartě zákazníka v CRM kliknou na tel. číslo a hovor se vyvolá sám.

A jak propojit CRM a telefony?

Všechny výše popsané výhody propojení CRM a pevných telefonů vám zajistí služba „VOIPEX okno do CRM“ od společnosti IPEX a.s. Jedná se o standardizované a tedy levné řešení ve srovnání s úpravou CRM na zakázku.
Pokud vás zajímá, jak službu může využít obchodník, zákaznická podpora nebo manažer, mrkněte na přehled, v čem jim to pomůže. A můžete si stáhnout i ebook. 🙂