Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Ministerstvo průmyslu poradí, jak podnikat na vnitřním trhu EU

Ministerstvo průmyslu a obchodu zve na cyklus regionálních seminářů Vnitřní trh EU z…

Blíží se oslavy čínského nového roku 2019 ve znamení zemského vepře 25.- 28.1.2019

Široké veřejnosti se v Praze, Ostravě a Olomouci představí nevšední kultura Číny, její…

7 bodů, jak vybrat to správné MBA studium a nenaletět

Každý, koho zajímá celoživotní vzdělávání nebo jehož kariérní metou jsou manažerské…

Investice do jízdních kol. Společnost C2H koupila 30 procent ve Favoritu

08. srpna 2017, 07:36 - čtk
08. srpna 2017, 07:36

Investiční společnost C2H v čele s Michalem Mičkou oznámila vstup do výrobce bicyklů Favorit. Investicí sedmdesáti milionů korun, které putují především na zahraniční expanzi, zvýšení výrobních kapacit a vývoj nových technologií, získala ve Favoritu třicetiprocentní podíl. Mička bude na chod společnosti dohlížet z pozice člena dozorčí rady.

„Preferuji investice do kvalitních českých projektů a ve Favoritu vidím Apple mezi koly. Navíc je pro mě velmi důležité, kdo za projektem stojí,“ uvedl Mička. Většinový podíl ve Favoritu drží nadále Richard Galovič, který v roce 2011 odkoupil všechny ochranné známky této společnosti a vzkřísil tak značku s téměř stoletou tradicí.

Favorit svá kola vyrábí výhradně v Česku. Nyní plánuje zvýšit počet zaměstnanců, kapacitu výroby a zkrátit dodací termíny. V horizontu jednoho roku chce navíc otevřít pět zahraničních zastoupení v západní Evropě a USA. Do čtyř let se má potom počet těchto zastoupení zvýšit na dvacet.

Společnost C2H (Capital to Human) investuje do firem, které nabízejí zajímavou příležitost a potenciál zhodnocení v násobcích investovaného kapitálu. Primárně se zaměřuje na příležitosti v České republice. Investice jdou do nemovitostí, zaběhnutých společností s danou historií a do internetového obchodování.

Počátky výroby jízdních kol v Rokycanech se začaly psát v roce 1922, kdy založili podnikatelé Ambrož Swetlik a Heinrich Kastrup společnost Tripol Hering. Později přibyla značka Tudor. Znárodněním a spojením do jednoho podniku v roce 1948 se obě společnosti nevyhnuly. Nová etapa značky se začala psát v roce 2011, kdy Galovič koupil původní ochranné známky Favoritu. V následujících třech letech firma vyvinula jízdní kol Favorit v lifestylových řadách Aviator, Big Boss, Cronos a Diamante a ve sportovních modelech F1 Sport, F1 Special, F1 Super Special, dráhových F2 Super Special a terénních F3. Veškerá kola jsou ručně vyráběna na míru konkrétního zákazníka.

Přečtěte si také:

Křetínský znovu vyrazil na nákup. EPH usiluje o maďarskou elektrárnu

Nelezte mi do kruhu! Velký rozhovor s Tomášem Chrenkem

"Dobijeme svět." Firma HE3DA chce být českou Teslou



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Kdo vlastní české hokejové kluby?
Co všechno ovlivnilo zvýšení minimální mzdy letos v lednu?
Vrácení daní 2019 - kdy dostanete daňový přeplatek?
Změny v oddlužení a nezabavitelné minimum v roce 2019
Proč není čistá voda skutečně čistá?
Auta
Škoda Scala je o 70 tisíc dražší než Rapid. Jak si ale…
Mercedes-Benz v ČR opět jedničkou
Videodojmy: Ford Mustang Bullitt
Galerie: Podívejte se, jak v průběhu času rostly ledvinky na BMW řady 7
Nejvíce a nejméně prodávané značky na evropském trhu v roce 2018: VW je suverénní
Technologie
Přeposílání zpráv do maximálně pěti konverzací. WhatsApp limit zavádí globálně
Facebook odstranil stovky manipulativních stránek a účtů ovládaných Ruskem
KVÍZ: Jak dobře znáte seriál Přátelé?
Web úplně bez reklam. S kompletním blokování se zřejmě vytasí Firefox Focus 9
Televizory Sony pro rok 2019: první 8K a dva OLEDy
Hry pro příležitostné hráče