Světové výdaje za reklamu na internetu v příštím roce poprvé překonají rozhlasovou reklamu. Uvedla to britská mediální agentura ZenithOptimedia. Proti předchozímu odhadu tak posunula tento milník o rok dříve. Podíl internetu na světových reklamních výdajích agentura odhaduje v příštím roce na osm procent, zatímco u rozhlasové reklamy na 7,9 procenta.
Přes deset procent reklamních příjmů vytváří internet v Norsku, Švédsku a Británii. ZenithOptimedia předpokládá, že za dva roky to bude v 11 zemích. Nejrychleji poroste trh s internetovou reklamou na Blízkém východě a ve střední a východní Evropě. V mnoha zemích se o nárůst postarají i vyšší světové ceny ropy. V Kataru by mohly výdaje za webovou propagaci v letech 2005 až 2009 vyskočit o 304 procent a v Egyptě agentura odhaduje tento nárůst na 221 procent.