Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Jak připravit dům k prodeji

Prodáváte dům a stěhujete se do nového nebo si plánujete pořídit byt? Víte, co všechno…

PayU Hub zjednodušuje expanzi českých e-shopů do zahraničí

Český e-commerce trh každým rokem roste, nicméně úspěšné e-shopy se rozšiřují i za české…

Chcete získat a udržet zákazníky a platit jen za změřený výkon? Vyzkoušejte Rondo.cz

Kamenné prodejny i eshopy dlouhodobě bojují s tím jak získat a udržet zákazníky. Přitom…

Ikony moderní doby v reklamě

03. března 2008, 00:00 - Radek Horáček
03. března 2008, 00:00

Využívat slavných a úspěšných osobností v reklamě je běžná praxe. Bývají většinou krásně vyfocené, stylizované, upravené a vyretušované. Většina takových počinů postrádá originalitu. Naštěstí, ne vždy.

Na dobré věci se vyplatí čekat

Jasná, průzračně jednoduchá a výborně zpracovaná tisková reklama, která staví na faktu, že každý, kdo si objedná pivo Guinness si musí chvíli počkat, než ho barman natočí. Proč z toho nevytvořit přednost? Tento inzerát dokazuje, že jednoduchý slogan je stále jednou z nejúčinnějších zbraní.

Jací jste, se skrývá uvnitř „Nenarodila se jako blondýna, ale byla z nich ze všech nejlepší“ – jací jste, se skrývá uvnitř. Jasné sdělení, nekomplikované zpracování, přímý odkaz na stopu, kterou za sebou zanechala Marilyn Monroe. Vtipné a velmi funkční.

Vyberte si

S tužkami BIC se můžete rozhodnout, kterou cestu si zvolíte. Spíše vizuálně zajímavá inzerce staví na známém faktu, že i zpěvačka Madonna chtěla být jeptiškou. Jenom se rozhodla jinak. A nejenom ve volbě barev.

Paris

Typografický inzerát postavený na pověsti moderní ikony číslo jedna, intelektuálně prý poněkud méně obdařené Paris Hilton. Co by asi Paris musela udělat, aby se dostala na stránky Mail and Guardian? Jasná myšlenka, vtipně zpracovaná a důkaz, že perfektní inzerát nemusí stát statisíce dolarů za focení na Tahiti.

Pocta Quentinu Tarantinovi

Přímá reference na obsah filmů Quentina Tarantina. Další skvělá ukázka toho, že je-li někdo opravdová ikona, stačí jej pouze citovat. V této verzi je to citace obrazová, jasná, výstižná a prokazující, že výrobku může posloužit stejně dobře, jako události, které je výrobek/výrobce sponzorem.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Budou Vánoce, a tak utrácíme. Budeme mít peníze i po svátcích?
Jak se daní příjmy v invalidním důchodu?
Převod dovolené z roku 2018 do nového roku
Jak se mění zálohy na zdravotním a sociálním u OSVČ a OBZP v roce 2019?
Nechat se zaměstnat, nebo zaměstnávat?
Auta
První DAF CF Electric v reálném provozu
Co se stane, když za jízdy zmáčknete tlačítko parkovací brzdy? Je to zajímavější, než si myslíte
Proč stupnice tachometru tak moc přesahují skutečnou maximální rychlost auta?
Automobilky musí do roku 2030 nakonec snížit emise CO2 o 37,5 %. Těšte se na elektromobily
Retro test Škoda 1203: Československá legenda slaví půl století!
Technologie
AMD vydalo velkou aktualizaci ovladačů pro Radeony. Streaming do mobilů a další novinky
Jaký výhodný notebook koupit pod stromeček?
October 2018 Update už je ve službě Windows Update k dispozici všem
Výzkum potenciálu rozvoje umělé inteligence v České republice poukazuje na možné problémy
Odemčené 28jádro Intel Xeon W-3175X už jde do prodeje, stojí přes sto tisíc
Hry pro příležitostné hráče