IAC 2011: v online médiích a na trhu internetové reklamy panuje nervozita

10. května 2011, 12:22 - Profit, TZ
10. května 2011, 12:22

Na čtvrtém ročníku Internet Advertising Conference, české konferenci zaměřené na internetovou reklamu a mediální trh, kterou pořádá Sdružení pro internetovou reklamu patřila mezi nejsledovanější témata placený obsah na internetu, marketing v mobilních zařízeních a na Facebooku nebo také souboj online a offline médií.

Foto: Profimedia.cz

Celodenní konference Internet Advertising Conference 2011, která se konala v hotelu Clarion v Praze, letos přilákala bezmála 360 zájemců o dění ve světě online médií a reklamy. Vzhledem k tomu, že se jedná o vůbec nejvýznamnější akci s tímto zaměřením v ČR, nenechali si ji ujít všichni významní hráči, ať již z řad poskytovatelů obsahu, zadavatelů internetové inzerce, či mediálních a reklamních agentur jako zprostředkovatelů.

Obsahovou náplň konference jsme koncipovali do dvou paralelních programových pásem, přičemž jsme se snažili o tematickou pestrost, aby si každý návštěvník našel pro sebe to nejzajímavější. Zároveň jsme nemohli opominout některá důležitá aktuální témata a trendy jako jsou sociální sítě, mobilní marketing, či převádění obsahu do mobilních aplikací, pro jejichž prezentaci jsme účastníkům představili řadu inspirativních case studies,“ komentuje akci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Součástí programu byl například duel marketingových ředitelů Luďka Motyčky (Google ČR) a Michala Vodáka (Seznam.cz). Adam Reinberger (Viral Boooster) pohovořil o trendu investování velkých online korporací do offline reklamy. Na praktické fungování nového zákona regulujícího audio-vizuální obsah na internetu se zaměřila speciální panelová diskuse. Nechyběla ani debata o zpoplatnění obsahu na internetu, při které se sešli Michal Hanák (MAFRA), Jakub Unger (Centrum Holdings), Lucie Tvarůžková (Economia) a Tomáš Bella (Piano Media).

Případové studie z oblasti využití Facebooku v marketingu předvedla mimo jiné Pavla Tomsová (Nokia), či Tomáš Čupr (Slevomat), ukázku převodu obsahu do iPhonu a iPadu prezentoval Karel Petrák (ČTK) a Andrea Tomšů (Hospodářské noviny). Po programu následoval neformální společenský večer poskytující prostor k networkingu. „Z obsahu konference bylo znát, že současná situace na mediálním i reklamním trhu přináší stále nové výzvy, konkurence je veliká a žádný z významných hráčů nechce zůstat pozadu,“ shrnuje Kateřina Hrubešová.

Prezentace z konference, stejně jako fotografie z akce jsou k dispozici na adrese http://iac.spir.cz. Tamtéž je ke stažení také odborný materiál SPIRu zaměřený na trendy v návštěvnosti internetu a v internetové reklamě. Ohlasy z akce bylo možné po celý den sledovat také na sociálních sítích Twitter a Facebook.

Internet Advertising Conference uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Generálním partnerem konference byl Seznam.cz. Hlavním partnerem potom byl portál Centrum.cz a partnery Google a O2 Media. Mediálně konferenci podpořil deník E15, týdeník Marketing & Media, měsíčník Strategie, EduCity a Management News.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Auta
Retro: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný…
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC ztrácí. ABT má řešení
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Technologie
Velký přehled: Kdo vlastní naše pojišťovny?
GeForce GTX 1070 Ti už se objevují na fotografiích, prosáklo skóre v 3DMarku
Cnews FM: Microsoft vydal Windows 10 Fall Creators Update [podcast]
Vyšel Total Commander 9.10. Co je nového?
Philips začíná upgradovat své televizory na Android 7.0, na rozdíl od Sony ale ne všechny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít