Hvězda světového kalibru. Marketingová hodnota Ledecké letí vzhůru

17. února, 20:04 - čtk
17. února, 20:04

Po zisku zlaté medaile v olympijském superobřím slalomu vyskočila marketingová hodnota české snowboardistky a lyžařky Ester Ledecké strmě vzhůru. Stane se teď hvězdou světového kalibru, zlato ve sjezdovém lyžování je pro ni vstupenkou do globálního marketingu.

Ledecká má šanci marketingově atakovat například příběh Jaromíra Jágra. „Ledecká doslova pozlatila své jméno, citují ji největší globální média. To má obrovskou cenu, kterou má šanci komerčně využít. Ester Ledecká má navíc skvělý marketingový potenciál,“ uvedl prezident Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Pavel Brabec.

Její osobnostní analýza je podle něj navíc rámovaná krásným příběhem: Dívka z malé země kdesi v Evropě, která vyrostla na malých českých horách, rodiče ji odmala vychovávali k píli a cílevědomosti…

Podle Zdeňka Haška z Marketingového institutu senzační úspěch určitě slaví současní sponzoři a ti noví si budou muset připlatit a postavit se do fronty. „Pro oslovení mileniálů bude Ester vhodným ambasadorem. Naštěstí je v týmu zkušeného Sport Investu, takže se můžeme dočkat i velké ryby a mezinárodního kontraktu. Stane se teď hvězdou světového kalibru,“ dodal Hašek.

Podle předsedy představenstva Sport Invest Marketing Davida Trávníčka, který s Ledeckou spolupracuje, se na výrazném zvýšení hodnoty zlaté medailistky neprojeví jen samotný sportovní úspěch, ale i její následné reakce a vystupování, kterým si získala přízeň celého světa.

„Je to o praktické ukázce marketingového potenciálu sportovce v přímém přenosu, který mohla sledovat celá planeta. Emoce v cíli, úsměv a profesionalita během desítek rozhovorů, tisková konference s vtipem a spontánním potleskem novinářů, skvělá angličtina, nadšené a obdivné reakce osobností nejen ze světa lyžování. To jsou fakta, která si každý potencionální partner může velmi jednoduše nalézt a ověřit,“ řekl Trávníček. „Před olympiádou jsme věřili v získání dalšího globálního partnera. V tuto chvíli jsem prakticky přesvědčen, že si budeme moci vybírat,“ dodal.

Ledecká už nyní je ambasadorkou značky Coca Cola, která je nejen významným partnerem Mezinárodního olympijského výboru, ale i jednou ze tří největších značek na světě. „Krásně se to propojilo nejen pro Ledeckou, ale především to je vstupenka do globálního marketingu,“ říká Brabec.

Na jméno Ledecké vsadily další globální značky - je členem VISA Teamu a podporuje ji Adidas. „Kdyby Ledecká byla třeba zlatou olympioničkou na skeletonu, tak její marketingová hodnota je násobně nižší. Lyžování generuje totiž nejen obrovské obchodní synergie, ale především velmi zajímavou cílovou skupinu s mimořádnou kupní silou,“ myslí si Brabec.

Korejce stojí hry 13 miliard dolarů. Čtyřikrát více, než čekali



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Počet hodnocení: 3 | Průměrné hodnocení: 4.33

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
ČNB opět zpřísňuje poskytování hypoték - není ale třeba panikařit
Tři čtvrtiny z nás miluje „šopingování“
Cestovní pojištění na dovolenou: ano, nebo ne?
Jak legálně pracovat s manželkou ve vlastním podniku
Jak se počítá náhrada mzdy během pracovní neschopnosti?
Auta
Toyota Camry míří po 14 letech do Evropy. Nahradí model…
Dálniční známky a poplatky za silnice a dálnice v Evropě v roce 2018
Mazda MX-5 nově nabídne vyšší výkon a lepší polohu za volantem i v Evropě
Volvo S60 už nemá diesel a vyrábí se v USA. Nechybí ani sportovní verze
Test Ducati Monster 797: Žádná dáma!
Technologie
Šéf Intelu náhle končí. Oficiálním důvodem je nevěra, reálným by mohl být 10nm proces
Monitor jako tele(vize). Acer uvádí 4K počítačová LCD s úhlopříčkou 49 a 55 palců
Více života ve Formulářích Google. Vyberete si písmo, do záhlaví nahrajete obrázek
Windows 7 zřejmě končí s procesory bez SSE2. Microsoft dělá vše, aby neřekl pravdu
Opozdí se nová generace GeForce? Nvidia má prý problém se sklady plnými starších GPU
Hry pro příležitostné hráče