Hudba je věda

02. října 2009, 23:10 - David Kasl
02. října 2009, 23:10

ČVUT

České vysoké učení technické v Praze (ČVUT) spustilo novou marketingovou kampaň pro studenty středních škol. Mottem kampaně Oriloaded, na níž spolupracuje nejznámější český rapper Orion, je Hudba je věda a věda je ČVUT. Kampaň navazuje na loňských Sedm statečných, díky nimž vzrostl ČVUT počet přihlášek na školu, i na letošní Urychlovač, který propagoval fiktivní film a soutěžilo se v něm o výlet do Cernu. Na kampani Oriloaded se podílela agentura CityRat a arteliér Drawetc, partnery jsou Skupina ČEZ, Czech Data Systems, distributor Apple, Accenture, Moleda, Prestige a Cartoon. Více na: www.oriloaded.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy budou Vánoce a vánoční prázdniny?
Přímá volba prezidenta ČR
Z e-shopu přivezli rozbité zboží?
4 nejznámější kryptoměnové burzy současnosti
Když končí platnost řidičského průkazu...
Auta
Seat dále navýší výkon Leonu Cupra. Příští rok dorazí…
Muzeum Citroën prodává část své sbírky. Jsou to samá krásná a zajímavá auta
Honda chystá na rok 2022 elektromobil, který se nabije za 15 minut
Kdo se stane evropským autem roku? SUV mají největší šanci, protože jich je většina
Kvíz: Poznáte auto jen podle předního světla?
Technologie
Další šikovná externí grafika s malými rozměry. Uvnitř je přitom desktopová GTX 1060
První týden s Android Pay: 90 % plateb mobilem provedli muži
EA byla příliš nenasytná. Některé země mikrotransakce ve hrách označují za formu gamblingu
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Už i zdroje se vyrábí speciálně pro těžbu kryptoměn. FSP uvádí 2000W model pro 16 grafik
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít