Menu Zavřít

HOSPODÁŘSKÁ KOMORA

19. 3. 2007
Autor: Euro.cz

PODNIKATELSKÉ SEMINÁŘE, JAK ČERPAT Z EUROFONDŮ V nadcházejícím rozpočtovém období Evropské unie (roky 2007 až 2013) se českým firmám naskýtá příležitost pro velké čerpání prostředků ze strukturálních fondů. Hospodářská komora spolu s Unií malých a středních podniků proto připravila cyklus seminářů o možnostech financovaní projektů z evropských fondů.

PODNIKATELSKÉ SEMINÁŘE, JAK ČERPAT Z EUROFONDŮ

V nadcházejícím rozpočtovém období Evropské unie (roky 2007 až 2013) se českým firmám naskýtá příležitost pro velké čerpání prostředků ze strukturálních fondů. Hospodářská komora spolu s Unií malých a středních podniků proto připravila cyklus seminářů o možnostech financovaní projektů z evropských fondů. Konference určené především pro malé a střední firmy se v průběhu roku uskuteční ve všech krajských městech. Účastníci seminářů budou seznámeni s možnostmi financování projektů z fondů Unie s důrazem na předání praktických informací a využití zkušeností z dřívějších projektů.

„Svoji pozornost jsme zaměřili na malé a střední podnikatele z mnoha dobrých důvodů. Jedním z nich je fakt, že oproti velkým firmám má tento sektor podnikání řadu nesporných plus. Malé a střední firmy mají větší předpoklady k tomu, aby vytvářely dlouhodobá pracovní místa. Stejně tak jsou pohotové v oblasti rozvoje technologií, a navíc ve velké většině zůstávají tam, kde vznikly. Na rozdíl od nadnárodních společností, které jsou při jakékoli změně podmínek velmi flexibilně schopny přemístit své aktivity do jiných zemí. Je tedy v zájmu našeho hospodářství, aby sektor dlouhodobě prosperoval a podílel se na tvorbě celkového HDP čím dál vyšší měrou,“ říká Vladimír Šiška, tajemník úřadu komory.

Při čerpání prostředků by se podnikatelé měli podle něj zaměřit na rozvoj oblastí, jako je vzdělávání, inovace, výzkum a vývoj. Prostředky pro Českou republiku by měly být použity k dlouhodobému nastartování znalostní ekonomiky. Prioritní oblastí by měl být rozvoj lidských zdrojů a příprava odborníků.

BRAND24

Termíny: Praha (pro Středočeský kraj) - 29. března, Karlovy Vary - 12. dubna, Ústí nad Labem - 26. dubna, Liberec - 17. května, Hradec Králové - 24. května, Pardubice - 7. června, Ostrava - 14. června, Olomouc - 22. června, Zlín - 13. září, Brno - 27. září, Jihlava - 18. října, České Budějovice - 25. října, Plzeň - 8. listopadu.

Tuto část připravuje Hospodářská komora ČR

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).