Hitachi vyzkouší reklamu na elektronickém papíře

18. prosince 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička
18. prosince 2006, 00:00

Japonský výrobce elektroniky Hitachi otestuje v několika vlacích reklamu na elektronickém papíře, který snižuje spotřebu energie. Barevné elektronické reklamy budou na stejných místech jako tradiční papírové v interiéru některých vagonů na velmi frekventované trati z Tokia do Jamanote.

Na zkušebním provozu, který má v Japonsku premiéru, se bude podílet třicítka inzerentů.

Na obrazovkách se budou ve smyčkách střídat po dvou minutách reklamní plakáty s nepohyblivým obrazem. Elektronický papír nabízí rozlišení blízké tištěnému obrazu, ale na rozdíl od obrazovek s tekutými krystaly či diodových reklamních ploch spotřebovává energii jen při výměně plakátu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce…
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Pokuta za pád z kola? Absurdní, ale ne víc než jiné pokuty za nehodu [komentář]
Technologie
Mlácení dělníků, smrt v kantýně aneb Jak se dělá iPhone X
Nereferenční Radeony Vega konečně tady? PowerColor chystá vydání před koncem listopadu
Cnews FM: Platíme mobilem s Android Pay. Vydrží nám to? [podcast]
Desky platformy Intel Z390 už existují. V Sandře se objevil model od SuperMicro
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít