Hezký, ale žíznivý mazel

10. dubna 2007, 00:00 - ERICH HANDL
10. dubna 2007, 00:00

VYZKOUŠELI JSME - NISSAN MURANO Nissan tvrdí - dáte si do našeho murana montážní přepážku a máte skvělý užitkový vůz na silnici i do terénu, vše s odpočtem DPH. Cenu 1 409 000 korun tak lze srazit o 19 procent. Je to dobrý tip na firemní auto?

VYZKOUŠELI JSME - NISSAN MURANO

Nissan tvrdí - dáte si do našeho murana montážní přepážku a máte skvělý užitkový vůz na silnici i do terénu, vše s odpočtem DPH. Cenu 1 409 000 korun tak lze srazit o 19 procent. Je to dobrý tip na firemní auto? velké auto není mnoho. Mnohem menší Škoda Octavia má skoro o sto litrů více! Přitom ještě něco místa zabere montážní přepážka, takže se prostor v zavazadelníku ještě o pár centimetrů zmenší. Jízda s muranem na asfaltu je komfortní, silný šestiválec jde dobře odspodu, převodovka je skvělá. Rychlost 200 kilometrů na dálnici není žádný problém, podvozek drží i v tomto tempu díky elektronické stabilizaci perfektně. Výtku si zaslouží jen trochu tvrdé pérování. A také spotřeba. Standardem murana je podle výrobce dvanáct litrů na sto kilometrů jízdy, my jsme jezdili i za čtrnáct. V nabídce přitom není žádný úspornější motor. Jaké je to v terénu? Se světlou výškou 18 centimetrů si murano může dovolit polní cesty i sněhové závěje. Auto má, na rozdíl od jiných SUV, možnost uzávěry diferenciálu, která ho „vyseká“ z bláta nebo písku. Na velké řádění přes překážky to ale není, při našem testu mimo silnici nás opustil jeden z podvozkových krytů, také zásahy křoví jsou na metalíze dost vidět. Murano je tedy spíše limuzínou než tahounem do těžkých podmínek nebo užitkovým vozem. Je to dostatečně reprezentativní auto pro majitele firmy, který nemusí příliš hledět na peníze. Má totiž vysokou spotřebu, nemalý příplatek za montáž přepážky a drahé povinné ručení. |TECHNICKÉ ÚDAJE | |
|model    typ vozu   motor    zdvihový objem    max.výkon    max. rychlost zrychlení 0-100 spotřeba kufr cena |Nissan Murano 3.5 V6 benzinový šestiválec 3,5 litru 172 kilowattů 200 km/h 8,9 sekundy 12,3 l/100 km 440 litrů
1 409 000 Kč vč. DPH | JAK SE HODÍ K PODNIKÁNÍ**

Murano zastoupí pohodlnou limuzínu, nemůže ale suplovat dodávku ani auto do těžkého terénu. Nečekejte také velké úspory - motor je žíznivý a odpočet DPH kazí fakt, že za přepážku se připlácí 19 tisíc korun.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Retro: Kolik stála nová auta v listopadu 1989 a o kolik…
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce rozsvítí tyto kontrolky?
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Technologie
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Procesory ARM proráží už i v superpočítačích. Na ThunderX2 s jádry Vulcan sází sám Cray
Parádní akce: Samsung Galaxy S7 za 8200 Kč a S7 Edge za 10 600 Kč
Mlácení dělníků, smrt v kantýně aneb Jak se dělá iPhone X
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít