Halóóó, tady zákazník

Komerční sdělení

48% zákazníků nejraději firmám telefonuje. Víte, jak se cítí zákazník, který volá do vaší firmy? Dovolá se včas tomu správnému člověku? Způsob zákaznické péče ovlivňuje vaší ziskovost.

Podle průzkumu společnosti Northridge Group i v dnešním světě sociálních sítí, chatu nebo e-mailu preferuje polovina zákazníků pro řešení svých požadavků klasický telefon. Telefon, jako komunikační kanál, má podle studie nejvyšší míru vyřešení požadavku zákazníka. 87% respondentů uvádí vyřešení problému oproti 64% u e-mailu. Způsob, jakým odbavujete hovory, výrazně ovlivňuje spokojenost zákazníků a tím tedy i vaší ziskovost.

Když už vám zákazník zavolá, ukažte mu, že o něj stojíte. Nenechte ho čekat a spojte jej s kompetentním odborníkem. Vždy je efektivnější zvyšovat spokojenost stávajících zákazníků nebo nových, kteří vás sami osloví, než jen vyhledávat nové zákazníky.

Zákaznická linka

A jak toho dosáhnout? Zřiďte si jedno zákaznické číslo, které zákazník najde všude, např. na webu, v e-mailech, prospektech, reklamě. Toto číslo zapojte do firemního kontaktního centra/ call centra. U větší firmy to může být specializované oddělení s více operátory. U středně velké nebo menší mohou být do obsluhy zapojeni běžní zaměstnanci – obchodníci, technici, účetní, recepční, …

Příchozí hovory na zákaznickou linku jsou pak řazeny do fronty. Záleží na vás, jak frontu nastavíte. Buď dáte zákazníkovi možnost vybrat si z předvoleb podle jeho typu dotazu (např. objednávky, technická podpora, fakturace). Nebo budete hovory odbavovat přímo všemi operátory.

Call centrum v cloudu

Nejvýhodnější je vlastní firemní call centrum provozovat formou služby v cloudu. Nepotřebujete si kupovat žádné drahé zařízení, způsob řazení hovorů do front nebo přihlašování obsluhy zákaznického servisu, vše nastavíte přes webový prohlížeč. Hovory může obsluha vyřizovat odkudkoliv, z kanceláře i z domova. A díky statistikám máte přehled o všech hovorech. Takovéto virtuální call centrum VOIPEX TEAM dodává společnost IPEX.

Vše je podle Aukro.cz jednoduché

IPEX vám dokáže call centrum nasadit velmi rychle, můžete si jej nezávazně i vyzkoušet. Podle sdělení společnosti Aukro.cz je toto řešení spolehlivé a jednoduché na obsluhu.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Volby 2017: kde volit, aneb jak najít volební místnost
Už jste požádali finanční úřad o prominutí pokuty za kontrolní hlášení?
Známé tváře a volby. Které osobnosti podporují SPD, TOPku, či Piráty?
Známé tváře a volby: Které známé osobnosti podporují ANO, KSČM, či ODS?
Auta
Kolik může stát Škoda Karoq „v plné palbě“? Klidně přes…
Jaguar zvažuje nástupce modelu XK. Použil by upravenou platformu z F-Typu
Volkswagen chce závodit s elektrickým prototypem. Zřejmě zkusí Pikes Peak
Koncept Toyota Fine-Comfort Ride je vodíkový soupeř Mercedesu třídy S
Galerie: Šemík, knedlík, mandelinka a další legendární autobusy z ČSSR
Technologie
Právě vyšlo Ubuntu 17.10. Populární linuxová distribuce má několik klíčových novinek
Fotografové zapláčou. Adobe ukončí Lightroom 6, budoucnost je v přeplatném
Dva displeje spojené v jeden. ZTE Axon M je hodně opožděnou revolucí
Nokia 7 je tady. Sympatická střední třída má skleněná záda a punc od Zeisse
Asus: Coffee Lake by mohlo být kompatibilní s deskami generace Z270, kdyby Intel chtěl
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít