Menu Zavřít

Grada: Nové knihy na trhu

15. 2. 2011
Autor: profit

Nakladatelství Grada pro své čtenáře připravilo knihy o psychologii i online médiích a marketingu.

Foto: Grada

Internetová publicistika

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií. Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.

autor: PhDr. Bednář Vojtěch ediční řada: Žurnalistika a komunikace formát: A5 vazba: V2 rozsah: 216 stran prodejní cena: 279 Kč ISBN: 978-80-247-3165-0 Síla myšlenky I. - Prokletí Jedinečná kniha o síle myšlenky a síle vyřčeného slova, při jejímž čtení vstoupíte do života obyčejných lidí, kterým jejich každodenní život zkřížily silné emoce - láska, závist a nenávist. Zábavnou formou podané příběhy a čarodějnická škola, ve které se učí zodpovědnost za své myšlenky. Kniha se stane vaším průvodcem životem a emocemi. Je určena všem, kdo hledají sami sebe, své místo, nebo jsou jen zvědaví. Myšlenka má obrovskou a nám obvykle neznámou sílu, kterou je třeba si uvědomovat. Jinak rozpoutává sled událostí, jejichž dosah se naučíme poznávat dříve, než k němu dojde. autor: Krzemieňová Antonie

ISBN: 978-80-247-3769-0

počet stran: 200

formát: A5

vazba: V2

prodejní cena: 199 Kč

Uvědom si svůj strach a překonej ho

Jak proměnit strach, nerozhodnost a zlost v sílu, akci a lásku. Bojíte se udělat důležitá rozhodnutí? Požádat o zvýšení platu? Odejít z neuspokojivého vztahu? Čelit budoucnosti? Ať už máte obavy z čehokoli, tato kniha vám pomůže jim porozumět a vypořádat se s nimi jednou provždy. Naleznete v ní techniky a způsoby, které již pomohly bezpočtu lidem svůj vnitřní strach ovládnout a posunout se v životě kupředu. V tomto neocenitelném průvodci psaném s porozuměním i humorem zjistíte, čeho a proč se bojíte, jak se proměnit z oběti do tvůrce svého života, jak se bez obav rozhodovat, jak se zbavit negativních myšlenek a prožít smysluplný a naplňující život. Už nebudete svět chápat jako místo, které vám způsobuje bolest, paralyzuje vás a uvádí do depresí, ale jako místo plné síly, energie a vzrušení.

autor: Jeffers Susan ISBN: 978-80-247-3585-6 formát: B5 vazba: V2 počet stran: 208 prodejní cena: 229 Kč

Tajemství úspěchu

Kniha sleduje cesty lidí k úspěšnému životu. Je možné ji vnímat jako implicitní návod k dosažení úspěchu v podmínkách střední Evropy počátku jednadvacátého století. Jádrem výkladu je sice popis myšlení a chování lídrů, tedy lidí, jejichž úspěch je veřejně znám a registrován, ale najdete zde i kapitoly zabývající se spokojeností, užitečností a zralostí v soukromém životě či rolí lídrů ve výchově a vzdělávání, podobně jako úvahy o tom, mezi jakými typy úspěchu můžeme volit a za jakých podmínek lze různých podob a podstat úspěchu dosáhnout. Výklad konfrontuje teoretické poznatky s autorovou praxí konzultanta, lektora, facilitátora a mediátora. Všímá si především místního pojetí úspěchu, jež je odlišné jak od pojetí severoamerického, ale i asijského nebo afrického. Je dokládán příklady z české, československé a středoevropské praxe.

autor: Plamínek Jiří

ISBN: 978-80-247-3658-7

formát: A5

vazba: V2

BRAND24

počet stran: 192

prodejní cena: 249 Kč

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).