Grada křtila knihu o reklamě

16. dubna 2007, 00:00 - (rb)
16. dubna 2007, 00:00

Nakladatelství Grada Publishing pokřtilo knihu Reklama, s podtitulem Jak dělat reklamu. Kmotři knihy, Gustav Tomek a Dana Zadražilová, na ni slavnostně připili v rámci veletrhu Reklama Polygraf.

Nové, aktualizované a rozšířené vydání knihy opět připravili přední čeští odborníci na reklamu - předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová (třetí zleva) a bývalý prezident Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš (první zleva). Cílem vydání je představit nové trendy v marketingové komunikaci či zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
9 otázek, na které se chcete zeptat při žádosti o starobní důchod
V Česku je již 131 dobíjecích stanic pro elektroauta
Z pokuty hned exekuce? To je nový trik některých dodavatelů
Co když se vám cestou z dovolené ztratí či poškodí zavazadla?
Co dělat, když ztratíte vysvědčení... a najednou ho potřebujete
Auta
Seat Ibiza 1.0 TGI na brzdě: Jak se liší parametry při…
Za stočený tachometr pokuta až půl milionu? Ministerstvo chce vytloukat klín klínem
Jaká jsou nejoblíbenější auta v zemích Evropy? O Octavii se zákazníci perou nejen u nás
Kvíz: Poznáte, kterým autům z 90. let patří tyto interiéry?
Kolik může také stát nová Škoda Fabia? Klidně přes 600 000 Kč
Technologie
Staňte se Velkým bratrem. Až do zítřka můžete zdarma získat hru Orwell
Uvnitř Googlu to vře. Přes 1000 zaměstnanců protestuje kvůli cenzurovanému vyhledávači pro Čínu
ARM odhalil plán budoucích CPU jader: Deimos a Hercules pro přímý útok na Intel
Od října z DVB-T zmizí HD vysílání České televize. Diváci musí přejít na DVB-T2
Sony prodalo již 3 miliony brýlí pro virtuální realitu. PS VR jsou momentálně nejlevnější v historii
Hry pro příležitostné hráče