Franšíza Husky CZ bez poplatků

07. října 2011, 19:19 - ing. Marcela Alföldi Šperkerová
07. října 2011, 19:19

Maloobchod ing.

Na rozvoj firmy prostřednictvím franšíz vsadil výrobce outdoorových potřeb Husky CZ. Zájemcům o provozování sportovní prodejny s logem Husky Outdoor Shop nabízí poměrně unikátní podmínky. „Nejde o nákladný projekt. Podnikatelům pomůžeme vytvořit byznys plán, připravíme jim vizualizaci prodejny a zajistíme jim peníze na její vybavení. Úprava obchodu vyjde asi tak na šest až sedm set tisíc korun, přičemž splácet je mohou až po půl roce fungování. Jedinou vstupní investicí je tedy nákup zboží,“ vysvětluje majitel společnosti Husky Petr Brůna. Výrazným bonusem je i to, že firma nepožaduje po franšízantech žádné licenční poplatky. Běžně se přitom ceny licencí pohybují kolem půl milionu korun a další poplatky dosahují od jednoho do patnácti procent z obratu. Letos už drobní podnikatelé otevřely tři nové prodejny Husky v Litvínově, Lounech a Mladé Boleslavi. Firma plánuje poskytnout licenci celkem deseti až dvanácti franšízantům. Společnost Husky, která prodává jen vlastní výrobu, v tuzemsku provozuje dalších šestnáct vlastních obchodů. Nemíří přitom do nákupních středisek, ale vsadila na koncept kamenných značkových prodejen v centrech měst. Orientuje se na klientelu ve střední a vyšší příjmové skupině. Vedle outdoorových oděvů jim nabízí i široké spektrum kempinkového vybavení. „Letos přišla největší krize, která jde napříč celým spektrem maloobchodu. Lidé šetří. Myslím, že o mnoho lépe nebude ani příští rok, očekávám spíše stagnaci,“ míní majitel Husky. Firma se ale nemusela potýkat s výrazným propadem obratu díky tomu, že jí o osm procent rostly prodeje turistických potřeb. Tržby společnosti letos dosáhnou čtvrt miliardy korun, z toho zhruba třetina pochází z exportu. Nejvýznamnějším trhem je Slovensko následované Ruskem, Francií a Německem. „V této zemi si dokonce distributoři otevírají také přímo specializované Husky prodejny,“ doplňuje Brůna. Husky je trojkou domácího trhu za společnostmi Hudysport a Hannah.
V České republice působí zhruba 150 franšízových sítí, přičemž loni se vyrovnal počet domácích značek zahraničním. Do pětice společností s největším počtem franšízových poboček patří firmy Teta drogerie, prodejny Hruška, Hudební škola Yamaha, maloobchodní síť Brněnka a minipekárny Fornetti.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Známé tváře a volby: Které známé osobnosti podporují ANO, KSČM, či ODS?
Chcete půjčku vyřídit online?
Jaký má vliv sdílené ubytování na českou ekonomiku?
Po svatbě vás vyřizování na úřadech nemine!
Máté nízké příjmy? Do penze odejděte už v prosinci
Auta
Nový Jeep Compass má za sebou testy IIHS. Obstál bez…
Na dálnici D1 bylo spuštěno další úsekové měření. Je totiž potřeba vybrat více peněz
Porsche 718 Boxster a Cayman GTS se mohou pochlubit vyšším výkonem
Podruhé a lépe. Surface Book 2 je rychlejší, lépe vybavený a může být zcela tichý
Příval malých crossoverů na český trh nebere konce. Dnes dorazil Citroën C3 Aircross
Technologie
Google převlékne Kalendář do Material Designu. Takhle bude vypadat
Seznamu se daří. Stejně jako Google žije primárně z reklamy
Tip: Jak získat Windows 10 Fall Creators Update co nejdříve?
Google překvapil. Kvůli lepším fotkám navrhl vlastní procesor
Už i pevným diskem se dá špehovat, funguje jako mikrofon. Hrozba pro bezpečnost
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít