Firmy volají s T-Mobile

05. května 2003, 00:00 - admin
05. května 2003, 00:00

Pro podnikatele není volání zábava, ale existenční nutnost. Proto více než 90 % firem využívá služby některého z mobilních operátorů. Největší nárůst v tomto segmentu zaznamenal v loňském roce T-Mobile, jehož služeb nyní využívá 40 % z firemních zákazníků 1).

Pro podnikatele není volání zábava, ale existenční nutnost. Proto více než 90 % firem využívá služby některého z mobilních operátorů. Největší nárůst v tomto segmentu zaznamenal v loňském roce T-Mobile, jehož služeb nyní využívá 40 % z firemních zákazníků 1).

Stačí jediná SIM karta

Síla T-Mobile spočívá ve schopnosti nabídnout komplexní a spolehlivé služby firmám jakékoliv velikosti. Zákazníkem T-Mobile jsou společnosti patřící do TOP 20 českých společností (Škoda Auto, Unipetrol, Siemens, Makro, Skanska aj.) i drobní podnikatelé. I zákazník s jedinou aktivovanou SIM kartou může využívat výhod a slev pro firemní klientelu.

Smlouva významného zákazníka

Většina zákazníků T-Mobile patří do segmentu menších a středních firem. Pro ně je určena Smlouva významného zákazníka, která nabízí klientům slevy při aktivaci, tarifní zvýhodnění, možnost odpuštění depozit či speciální infolinku. Další výhody lze získat sjednáním individuální smlouvy pro klíčové zákazníky.

Nejen telefon

Firemní klient patří mezi nejnáročnější - intenzivně telefonuje, využívá SMS či datové služby, potřebuje rychlé a spolehlivé připojení na internet. Proto T-Mobile svou nabídku vždy přizpůsobuje podmínkám konkrétního zákazníka s cílem dosáhnout optimálního využití široké nabídky komunikačních služeb.

Office Management

Vhodně zvolené služby mobilního operátora umožní klientovi maximální nezávislost při neustálém kontaktu s firmou. Pro vzdálený přístup do firemních aplikací lze využít například některou z variant T-Mobile Office Management, které jsou svým rozsahem a úrovní řízení přizpůsobeny potřebám zákazníka.

Úspora nákladů

T-Mobile nabízí nejrychlejší GPRS na českém trhu (až 85,6 kbps). Jako jediný operátor totiž nabízí optimalizaci přenosu dat pomocí produktů GPRSpeed, GPRSpeed Plus nebo Mobile Office Optimizer. Využití těchto nejmodernějších technologií umožňuje snížit náklady na datovou komunikaci až o 80 %.

Mezinárodní dostupnost

T-Mobile je jediným domácím operátorem, který je členem globální telekomunikační skupiny. Nabízí svým zákazníkům mezinárodní dostupnost služeb, roaming, zjednodušené volání ze zahraničí pro zákazníky s kartou Twist či jednotný tarif WorldClass při hovorech z většiny evropských zemí a USA. 1) nezávislý výzkum t-audit, AISA inzerce T-Mobile Czech Republic a.s.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Auta
Retro: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný…
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC ztrácí. ABT má řešení
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Technologie
Velký přehled: Kdo vlastní naše pojišťovny?
GeForce GTX 1070 Ti už se objevují na fotografiích, prosáklo skóre v 3DMarku
Cnews FM: Microsoft vydal Windows 10 Fall Creators Update [podcast]
Vyšel Total Commander 9.10. Co je nového?
Philips začíná upgradovat své televizory na Android 7.0, na rozdíl od Sony ale ne všechny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít