Firma HET slaví 20 let na trhu

30. srpna 2011, 17:29 - Profit, TZ
30. srpna 2011, 17:29

Ryze český výrobce vodou ředitelných nátěrových hmot, firma HET, má hned několik důvodů k oslavě. Patří mezi nejvýznamnější výrobce interiérových a fasádních barev v ČR, v září dokončí historicky největší - stomilionovou - investici do své výrobní základny, a současně oslaví 20 let od svého založení…

Foto: HET

HET založili v roce 1991 tři společníci – Herting, Elias a Trapani, kteří v té době využili příležitosti a nabídli zákazníkům další alternativu v tehdy populárních kaolinových nátěrech. Firma reagovala rychle a pružně na požadavky trhu a předstihla tak i zavedené značky. Významným krokem pak bylo vytvoření vlastního vývojového oddělení a v roce 1995 přechod od ryze majitelského k manažerskému řízení. Firma odolala akvizičním nabídkám renomovaných zahraničních výrobců a nadále těží ze všech výhod pružného ryze českého výrobce orientovaného jak na koncového zákazníka, tak i profesionály. V současné době zaujímá téměř 20% podíl na trhu, a je tak na druhém místě mezi výrobci vodou ředitelných nátěrových hmot v ČR.

Hlavní produktové portfolio firmy HET je tvořeno především vodou ředitelnými barvami, jejichž sortiment se stále úspěšně rozšiřuje. Kromě interiérových barev svým zákazníkům společnost nabízí tónovací barvy, fasádní barvy, tenkovrstvé omítkoviny, dále barvy na dřevo a kov, penetrační nátěry, tmely a rovněž celou řadu doplňkových produktů z oblasti stavební chemie nebo tónovacích a zateplovacích systémů. „Naší prioritou byl vždy výrobek, který nabídne konečnému uživateli vynikající poměr ceny a výkonu,“ říká Jiří Sokol, obchodní a marketingový ředitel.

Investice do výrobní základny, částečně čerpaná ze strukturálních fondů EU, firmě přinese zásadní modernizaci technologie výroby, zkvalitnění logistiky a souvisejících služeb poskytovaných zákazníkům, nemluvě o ekologii výroby, která beze zbytku splní i ty nejnáročnější předpisy a požadavky ze strany EU. Z firmy se tak stává moderní evropský výrobce nátěrových hmot s vysokým standardem kvality výrobků.

Slavte s HET

U příležitosti oslav 20. výročí svého založení pořádá HET spotřebitelskou soutěž pro koncové zákazníky pod názvem „Barvy plné výher“. Každý zákazník, který si zakoupí soutěžní balení vybraných výrobků (Klasik, Klasik COLOR, Brillant 100, Brillant Creative, Hetline, Hetline LF, Junior Plus, SuperMalba) má šanci vyhrát velmi atraktivní ceny. Kromě výhry pro každého se hraje o automobil Ford C-Max Grand, dovolené dle vlastního výběru od CK Fischer, LCD televize Panasonic, GPS navigace Garmin či akušroubováky Bosch. Pravidla a podrobnější informace o soutěži naleznete na soutěžní webové stránce přístupné z www.het.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Přímá volba prezidenta ČR
Z e-shopu přivezli rozbité zboží?
4 nejznámější kryptoměnové burzy současnosti
Když končí platnost řidičského průkazu...
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Auta
Seat dále navýší výkon Leonu Cupra. Příští rok dorazí…
Muzeum Citroën prodává část své sbírky. Jsou to samá krásná a zajímavá auta
Honda chystá na rok 2022 elektromobil, který se nabije za 15 minut
Kdo se stane evropským autem roku? SUV mají největší šanci, protože jich je většina
Kvíz: Poznáte auto jen podle předního světla?
Technologie
Další šikovná externí grafika s malými rozměry. Uvnitř je přitom desktopová GTX 1060
První týden s Android Pay: 90 % plateb mobilem provedli muži
EA byla příliš nenasytná. Některé země mikrotransakce ve hrách označují za formu gamblingu
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Už i zdroje se vyrábí speciálně pro těžbu kryptoměn. FSP uvádí 2000W model pro 16 grafik
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít