Firemní médium roku 2002

03. února 2003, 00:00 - admin
03. února 2003, 00:00

tisková zpráva Do soutěže o nejlepší firemní médium se mohou zájemci přihlásit ještě v únoru - termín uzávěrky byl o měsíc prodloužen. Praha - Podniky, které se chtějí přihlásit do soutěže Firemní médium roku, mají čas ještě do konce února 2003. Termín uzávěrky soutěže, který byl původně stanoven na leden, byl totiž o měsíc prodloužen.

tisková zpráva

Do soutěže o nejlepší firemní médium se mohou zájemci přihlásit ještě v únoru - termín uzávěrky byl o měsíc prodloužen.

Praha - Podniky, které se chtějí přihlásit do soutěže Firemní médium roku, mají čas ještě do konce února 2003. Termín uzávěrky soutěže, který byl původně stanoven na leden, byl totiž o měsíc prodloužen. Zatím svá média do soutěže přihlásilo více než dvacet firem, mezi jinými IBM, Královský pivovar Krušovice, Aral, Český Telecom, Opavia, Metrostav, ČSA, Škoda Auto, ale i pražská městská policie nebo Britská obchodní komora. Čtvrtý ročník soutěže o Firemní médium roku vyhlásily loni v říjnu agentury Dynamic Relations a GoodCom za odborné garance TypoDesignClubu. Mediálním partnerem projektu je podnikatelský týdeník Profit a záštitu převzal Svaz průmyslu a dopravy České republiky. Bez ohledu na prodloužení termínu uzávěrky soutěže se bude slavnostní vyhlášení výsledků konat v březnu. Stejně jako v předešlých letech budou i v tomto roce hodnoceny firemní magazíny, noviny, audiovizuální prezentace, intranet, www stránky a další. Porotci z řad významných specialistů v oblastech komunikace budou jako obvykle posuzovat například obsah, jazykovou úroveň, grafický design, typografii, práci s fotografiemi a ilustracemi i adjustaci. Každá firma pak obdrží hodnocení svého média.

Firemní média bude letos hodnotit Doc. PhDr.Barbara Köpplová,CSc. - vedoucí katedry masové komunikace FSV, Ing. Martin Tlapa - generální ředitel CzechTrade, Pavlína Bolfová - tisková mluvčí agentury CzechInvest, Ivo Minařík - šéfredaktor Softwarových novin, Mgr. Karel Taschner - šéfredaktor časopisu Computer World, Ondřej Veis - Network Media Service, Lukáš Rous - šéfredaktor časopisu Internet, Martin Schmarcz - šéfredaktor týdeníku Profit, Dan Materna - fotoreportér Mladá fronta Dnes, Roman Sejkot - komerční a umělecký fotograf, Luboš Drtina - TypoDesignClub, Ivo Slavík - Dynamic Relations.

Za čtyři roky své existence se soutěž Firemní médium roku stala prestižní akcí. Pravidelně se jí účastní desítky velkých i menších společností, které zde prezentují a porovnávají své komunikační nástroje. Vítěz soutěže je pak oprávněn používat certifikát, logo a titul Firemní médium roku ve svých propagačních materiálech. V předchozích ročnících se laureáty soutěže stala mimo jiné média společností Český TELECOM a nebo ČSOB.

Kontakt: Svatava Macurová - Goodcom - 2 333 717 83, 604 333 433, svatava.macurova@goodcom.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Převod dovolené z roku 2017 do nového roku
Banky mění hypoteční sazby jak na běžícím pásu
Jak vysoký je minimální důchod?
Valorizace 2018: kolik si od ledna důchodci polepší?
Jak se bude v roce 2018 počítat čistá mzda v ČR a jak na Slovensku?
Auta
Mazda MX-5 dostala motor 1.5 Turbo. Má 210 koní 268 Nm
Dacia Duster opět bohatým bere a chudým dává (první jízdní dojmy)
McLaren Senna je extrémní okruhový nástroj za 22 milionů. Už je vyprodaný
Retro: Lamborghini LM002 měl být původně stíhací off-road pro armádu
Renault-Alpine A110 bude zábavné a rychlé auto. I s automatem
Technologie
Paměťový superpočítač od HP bude bojovat s Alzheimerem. Jeden člověk je pro něj 100 GB dat
475 laptopů od HP obsahovalo neaktivní keylogger. Schovával se v ovladači ke klávesnici
Stáhněte si zdarma PC hru Assassin’s Creed IV: Black Flag
Tyto hodinky dostanou Android Wear Oreo a s ním i češtinu
Panelové prostředí přináší multitasking do betaverze e-mailu Outlook.com
Hry pro příležitostné hráče