Startuje soutěž Digital Promotion 4.0 - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Startuje soutěž Digital Promotion 4.0

, Robin Čumpelík,
Startuje soutěž Digital Promotion 4.0
Zdroj: CzechInvest

Ministerstvo průmyslu a obchodu a agentura CzechInvest ve spolupráci s agenturou CzechTrade a s podporou Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků vyhlašují online soutěž návrhů digitální prezentace firem Digital Promotion 4.0. Cílem soutěže je zmapovat a porovnat existující nástroje v oblasti digitální prezentace, které lze využít pro propagaci českých výrobců a exportérů.

Kvůli aktuální situaci má český průmysl velmi omezené možnosti účasti na tuzemských i zahraničních veletrzích a podnikatelských misích a hledání nových exportních příležitostí je velmi obtížné.

Soutěž Digital Promotion 4.0 má ukázat, jaké inovativní technologie pro digitální prezentaci současný trh nabízí a nakolik naplňují reálné potřeby exportérů. Dalším očekávaným krokem je vytvoření platformy, která by do budoucna mohla sloužit jako komplexní nástroj pro představení celého českého průmyslu a podrobné nabídky jeho jednotlivých oborů.

Pro koho je soutěž určena?

Zúčastnit se může každý, kdo vlastní a používá aplikaci, technologii či jinou inovaci, prostřednictvím které je možné digitálně prezentovat produkty a služby. Do soutěže je možné přihlásit své řešení od 26. října do 18. listopadu 2020.

V tomto termínu zároveň probíhají konzultace zadání. Po ukončení přihlášek odborná porota zhodnotí návrhy podle předem stanovených kritérií a provede výběr nejlepších řešení, jež postoupí do finále. To proběhne virtuálně v první polovině prosince a vítěze zde pomohou vybrat zástupci předních exportních firem a asociací.

Jaké je zadání a co se bude hodnotit?

Pro všechny účastníky soutěže je připraven jednoduchý úkol – prostřednictvím svého řešení odprezentovat konkrétní produkt, inkubátor od firmy TSE, a tuto propagaci zahrnout jako součást digitálního rozhraní, do kterého bude možné doplnit další formy prezentace nejrůznějších produktů tuzemských firem jako například videoprezentaci, diskusní prostor či možnost přidání klientského a distribučního rozhraní.

Co vítěz získá?

Pro vítěze soutěže je připraveno několik atraktivních cen. V první řadě všichni finalisté získají příležitost předvést svůj produkt před potenciálními klienty – průmyslovými svazy, asociacemi, předními exportními firmami a partnery ze státní správy.

Ti všichni teď hledají nástroje, jak podpořit export a prezentaci ČR v tuzemsku i zahraničí. Hlavní cenou pro vítěze je pak ultramoderní chytré lůžko Eleganza 2, které do soutěže věnuje společnost Linet. Vítěz ho následně bude moci svým jménem věnovat vybranému zdravotnickému zařízení.

Autor je ředitelem odboru komunikace a marketingu Ministerstva průmyslu a obchodu ČR

PDF verze listopadového čísla magazínu Český export a podnikání ke stažení

Ohodnoťte tento článek
Diskuze