Ekonomický řidičák by se manažerům vyplatil

31. března 2008, 00:00 - Barbora Š.
31. března 2008, 00:00

(reakce na článek v Profitu č. 11/2008)

Když jsem si přečetla článek v Profitu o tom, že šéfové firem často nedokážou vyjádřit přesně, co chtějí, měla jsem pocit dávno objeveného. Jako externí poradce dostávám zakázky na zpracování různých smluv, nabídek nebo žádostí o dotace. Denně narážím na nepochopení i tak základních pojmů, jako je obrat, čistý zisk nebo mzdové náklady.

Právo podnikat určitě patří k základům demokracie. Já bych se ale přimlouvala, aby manažeři firem museli ovládat alespoň základy ekonomických termínů. Dobrý nápad sice dokáže rozjet podnikání, ale potom už je zapotřebí i trocha rutiny, včetně té ekonomické.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Syndrom nemocných domů (2)
Jak se daní štěstí: musíte podat daňové přiznání, když jste loni něco vyhráli?
Budete prodávat nemovitost? Tak nezapomeňte na tohle
Jak ušetřit na lécích?
Zima a peníze za energie jen tečou? Zabraňte tomu
Auta
Koncept Volkswagen I.D. Vizzion je elektrický nástupce…
Opel Combo je převlečené Berlingo. Nechybí head-up displej či couvací kamera
Volvo XC40 oficiálně dostalo tříválec a další dva nové motory včetně dieselu
Dieselgate také u Mercedesu? V USA údajně objevili zakázaný software
Sedm nejhorších opatření, která omezují dopravu ve městech
Technologie
Drogerie dm spustila e-shop. Cokoliv doručí za 49 Kč
Největší mezi malými. Které prohlížeče lidé používají místo Chromu, Firefoxu a IE?
Uniklo Core i5-8269U: čtyřjádro Coffee Lake-U s GPU Iris Plus a eDRAM pro notebooky
Tip: Krajní způsob, jak Windows 10 zakázat automatický restart pro dokončení instalace aktualizací
Datascript pořádá třetí IT konferenci v řadě – Kubernetes
Hry pro příležitostné hráče