DM drogerie markt hlásí vyšší obrat i plány na expanzi

26. října 2010, 15:50 - Zina Plchová
26. října 2010, 15:50

O víc než 12 procent vzrostl meziroční obrat dm drogerie markt s.r.o. v České republice. S obratem 5 370 mil. Kč si upevnila své postavení a výrazně (o 1,8 procent) posílila podíl na českém drogistickém trhu.

Foto: dm drogerie

Od října minulého roku bylo v Česku otevřeno 28 zcela nových prodeje a dalších 8 prodejce zrenovoval, nyní tak dm v zemi provozuje 192 obchodů. V obchodním roce 2009/2010 bylo investováno téměř 299 mil. Kč. Velké plány má dm i do budoucna. V příštím obchodním roce plánuje investice v celkové výši 235 mil. Kč, z toho 210 mil. Kč na výstavbu a renovaci sítě prodejen a více než 20 mil. Kč na informační technologie. Otevřít by se mělo 25 nových prodejen.

Silná pozice dm privátních značek

K dobrému výsledku firmy přispívá kvalitní nabídka. Dm v posledním roce pracovala na posílení pozice svých privátních značek. Jejich sortiment zahrnuje kompetentní nabídku pečující kosmetiky pro celou rodinu, vše pro domácnost a péči o domácí zvířata. dm privátní značky pravidelně dosahují výborných a dobrých ohodnocení ve spotřebitelských testech. Podíl jejich odprodejů na celkovém obratu firmy se zvýšil na více než 22,7 %. Na konci října 2010 uvede dm do portfolia svých privátních značek novou značku Fascíno, nabízející ucelený sortiment ponožek a punčochového zboží.

Mezinárodní certifikace pro alverde

Jednou z privátních značek dm je alverde, která upravila stávající označení kontrolované přírodní kosmetiky německým logem BDIH na mezinárodně platnou certifikaci NaTrue. Ochranná známka NaTrue umožňuje díky jednotnému mezinárodnímu označení lepší orientaci v nabídce přírodních produktů té nejvyšší kvality. Stejné logo je totiž používáno na celém světě. Přírodní kosmetika alverde byla v Německu již dvakrát nominována na ocenění za trvalou udržitelnost (tzv. „Deutscher Nachhaltigkeitspreis“). Letos poprvé uděloval časopis Lebensmittel Praxis společně s triem odborných veletrhů InterMopro/InterCool/InterMeat cenu „ECOCARE 2010“. V kategorii „produkt“ byla za nejpřesvědčivější pojetí trvalé udržitelnosti oceněna právě značka alverde, která získala 1. místo.

Dm drogerie markt s.r.o. je vítězem ankety Obchodník roku 2009 v kategorii Prodejce drogistického zboží. Úspěch slaví i věrnostní dm aktive beauty program. Ke konci září měl víc než 800 tisíc aktivních členů.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Chcete mít jako živnostník slušný důchod?
Rozhovor se zakladatelem Trip.market aneb jak si sestavit dovolenou podle vlastních představ
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
Herní počítač pod stromeček II: levná sestava do 20 tisíc [Vánoce 2017]
T-Mobile se skamarádil s Netflixem. Ale nejde o to, na co myslíte…
Tržní podíly výrobců grafik v Q3 2017: Nvidia vylétla nahoru, získává tržní podíl
Vyšel Vivaldi 1.13. Vylepšuje stahování a práci desítkami listů
Transcend RDC2: multifunkční čtečka karet pro smartphony (vyzkoušeno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít