Dárky objednávejte letos s velkým předstihem, upozorňuje šéf Zaslat.cz Michalko - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Dárky objednávejte letos s velkým předstihem, upozorňuje šéf Zaslat.cz Michalko

Redakce Euro.cz,
Dárky objednávejte letos s velkým předstihem, upozorňuje šéf Zaslat.cz Michalko
Zdroj: Miroslav Michalko, CEO společnosti Zaslat.cz

Během jarních protikoronavirových opatření objem balíků v přepravě u společnosti Zaslat.cz vzrostl o 95 procent. Zpozdit se může především mezinárodní přeprava, hlavně do zemí západní Evropy. Firma kvůli poptávce rozšiřuje portfolio partnerů o nové dopravce – aktuálně má šest partnerů, kteří jsou schopni odeslat zásilky do celého světa. Zaslat.cz je zprostředkovatel dopravy, který na českém trhu funguje už šest let.

Pro přepravní společnosti nyní začíná předvánoční sezona. Počet přepravených zásilek v týdnech před Štědrým dnem roste dvojnásobně, kdy v posledních dnech dosahuje až trojnásobku obvyklého denního objemu. Letošní rok bude ale podle ředitele Zaslat.cz Miroslava Michalka výjimečný. „Protipandemická opatření vyvolala po celém světě enormní poptávku po balíkové přepravě. V jarních měsících jsme přepravili o 95 procent zásilek více, než obvykle ve stejném období. A letošní Vánoce nebudou výjimkou. S rostoucími čísly nemocných lidí a přibývajícími opatřeními, se lidé opět uchylují více do svých domovů, méně cestují a ve spojení tak se svými blízkými zůstávají na dálku, a to třeba i díky balíkům,” vysvětluje Michalko enormní zájem.

Podle Michalka se bude před Vánocemi opakovat situace z letošního jara, ale ve větším měřítku. „Depa mají svoji kapacitu, ta největší zvládnou odbavit desetitisíce zásilek za hodinu. Přesto, balíků bylo tolik, že zejména v západní Evropě docházelo kvůli zahlcení centrálních překladišť dopravců, i k několikadenním zpožděním,” zmiňuje Michalko. Někteří partnerští dopravci se i kvůli zahlcení překladišť v Německu, Nizozemí nebo Francii snaží udržovat přímé linky do nejexponovanějších cílových destinací, jako je Velká Británie.

Zpoždění zásilek byl podle statistik firmy nejčastější problém při doručení v dubnu a květnu letošního roku. „Zatímco v obvyklém provozu je bez zpoždění doručené přes 95 % zásilek, během vrcholu jarních protikoronavirových opatření toto číslo mírně vzrostlo, vyčíslil Michalko.

Zaslat.cz nyní posiluje vlastní tým i síť partnerských dopravců. Do konce listopadu rozšíří nabídku partnerských dopravců o další dvě společnosti. „Rozšíření souvisí s tím, co se děje ve světě kvůli pandemii. Lidé posílají čím dál víc zásilek. Rozšířením nabídky partnerů tak v podstatě zvyšujeme své kapacity. Úměrně tomu jsme rozšířili i náš vlastní tým,” vysvětluje Michalko.

Firma nově začíná spolupracovat s dopravci FedEx a TNT, kteří mají nabídnout alternativu k současným službám i rozšířit možnosti zasílání balíků, zejména do východní Evropy. Kromě toho rozšiřuje i spolupráci se stávajícími partnery – s americkou expresní společností UPS je nově možné posílat zásilky přes portál Zaslat.cz i vnitrostátně. „Je to delší alternativa, když má zákazník špatnou zkušenost s jedním dopravcem, nebo se chce vyhnout třeba zpoždění, které dopravce avizoval, může si v naší nabídce vybrat jiného z našich partnerů, který dopravu zásilky zajistí,” dodává Michalko.

Ohodnoťte tento článek
Diskuze