Menu Zavřít

Darinka is over!

19. 11. 2010
Autor: Euro.cz

Rozlučte se s „vytuněnou“ Britney, Beyoncé i Rihannou

BRAND24

Rozlučte se s „vytuněnou“ Britney, Beyoncé i Rihannou. V Japonsku se zrodila nová zpívající kráska – opravdová popová princezna, která se jmenuje Hacune Miku. Je úžasná. Mává blonďatými vlasy až po kotníky, ve školní uniformě se parádně kroutí a zpívá jeden hit za druhým. Dobyla hitparády, pódia a nyní září na discích Blu-ray i serveru YouTube. Její hit World is Mine si stáhly miliony lidí. Slečna Miku, jíž je šestnáct let, měří 158 centimetrů, váží 42 kilogramů a trpí jediným nedostatkem: neexistuje! Je virtuálním dílem společnosti Crypton Future Media, jež jí softwarem Vocaloid nadělila hlas a 3D promítáním i tělo.
„Je to takový akihabarský svět (podle tokijské IT čtvrti), který přitahuje chlápky zvané otaku. Mají své idoly, ideální ,partnerky´, k nimž se utíkají. Každý otaku ví, že nebude svým ,idolem´ nikdy zrazen, že vyhoví každému jeho přání, nikdy jej neponíží… Jedná se o sexsymbol, který je dostupný právě svou komerčností, o sexsymbol, jaký otaku v ,živé´ formě nepotká. Holčička submisivní a přitom dráždivá, holčička, jejíž kukadla říkají všechno a v nichž se otaku rád utápí,“ vysvětlil týdeníku EURO Petr Holý, ředitel Českého kulturního centra v Tokiu, který na Nipponu žije přes třináct let.
Ovšem virtuální celebrita, 3D holozpěvačka, může být šokem i pro Japonce, přestože jsou již navyklí na ledacos. „Koho by to nenadchlo? Zejména pak takzvané ota; otaku specializující se na zpěvačky-idoly a předvádějící své taneční kreace ,otagei´, to je rytmické vytleskávání, sborové opakování určitých částí písňového textu,“ dodává Holý. Holografická kočka ovšem okouzlila nejen Japonce. Společnost Crypton proto vyhlásila, že v případě, že její profil získá na Facebooku přes 39 tisíc „likes“, převede milou Miku i do anglicky zpívající verze. Ve filmu se již mihla hypotetická S1mone. Tak kdy se na česká pódia dostane 3D-Darinka?

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).