CzechTrade nachystal semináře

14. září 2009, 02:00 - Tomáš Johánek
14. září 2009, 02:00

Vládní agentura na podporu obchodu CzechTrade připravila pro letošní Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně již tradiční pracovní setkání na téma export pod názvem Meeting Point CzechTrade.

Autor: Martin Siebert

Bezplatné konzultace zástupců firem s řediteli zahraničních kanceláří agentury se letos uskuteční druhý a třetí den brněnského veletrhu, tedy 15. a 16. září.

Pracovní setkání s názvem Meeting Point CzechTrade se bude konat na rozdíl od předchozích let v novém pavilonu P (expozice P4), který se stal díky svým patnácti tisícům čtverečních metrů největší výstavní halou ve střední Evropě. Zájemci o konzultace se zahraničními specialisty agentury se mohou obrátit na svého konzultanta CzechTrade (kontakty najdete na www.czechtrade.cz/kontakty).

Další akce pořádaná agenturou CzechTrade se zaměří na specifika podnikání na Blízkém východě. Akce se uskuteční v regionálním sídle Hospodářské komory Brno na brněnském výstavišti v pondělí 14. září. O své zkušenosti se s exportéry podělí ředitelé kanceláří CzechTrade v Egyptě, Spojených arabských emirátech a Turecku.

Na úterý 15. září chystá agentura v Kongresovém centru Veletrhy Brno v sále C další z řady seminářů pod názvem „Průmyslový design – cesta ke zvýšení konkurenceschopnosti a exportu“. Tentokrát se jeho návštěvníci mohou těšit na vystoupení předního českého designéra Jana Čtvrtníka, o zkušenosti z průmyslového designu ve strojírenství se podělí David John ze studia Factum Design a specifika právní ochrany designu představí Pavel Koukal.

V rámci doprovodného programu veletrhu se ve středu 16. září v Business Centre v pavilonu E uskuteční seminář CzechTrade a CEBRE pod názvem „Export mimo Evropskou unii – jak na to?“. Cílem akce je upozornit na nevyužívané kapacity, příležitosti a nové iniciativy Evropské komise a pomoci tak podnikatelům lépe uspět na trzích třetích zemí, případně se i zapojit do přípravy legislativy v oblasti mezinárodního obchodu. Účastníci získají informace o různých formách podpory a asistence, kterou českým exportérům nabízí podpůrná infrastruktura Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, CzechTrade a podnikatelských a zaměstnavatelských organizací. Pozornosti neunikne databáze MADB obsahující cenné informace pro exportéry do třetích zemí.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Povinné ručení? Nejlevnější není vždy nejlepší
Chcete si přivydělat? Staňte se členem volební komise
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Vyplatí se fixovat si letos cenu elektřiny?
Auta
Subaru Impreza páté generace dorazila do ČR. Je to vážně…
Aston Martin V8 Vantage změnil tvář i motor. Je přeplňovaný a dodává ho Mercedes
Nejvlasatější auto světa na sobě vozí 100 kg lidských vlasů za dva miliony korun
Ekologův koutek: Volvo PV544 dostalo motor z tanku. A vypadá brutálně
BMW dá dvě turba na základní dieselový čtyřválec 18d a 20d. Pomůže to spotřebě
Technologie
10 tipů na nejlepší tablety pro práci i zábavu [Vánoce 2017]
ASLR je vinou chyby ve Windows 8/10 méně funkční než ve starším Windows 7
Intel chce z počítačů odstranit podporu legacy BIOSu, znefunkční to staré OS a hardware
Je plnohodnotný Skype příliš pomalý a přebujelý? Zkuste Skype Lite pro Android
Nejnovější produkt Elona Muska je… powerbanka Tesla
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít