CzechPOINT v síti Hospodářské komory ČR nabízí i další služby

31. ledna 2011, 18:40 - Profit, TZ
31. ledna 2011, 18:40

Hospodářská komora České republiky k začátku roku 2011 provozuje 52 Kontaktních míst veřejné správy (CzechPOINT). Od spuštění projektu CzechPoint na podzim 2007 bylo v kontaktních místech provozovaných v síti HK ČR vydáno téměř 7000 výpisů z katastru nemovitostí, obdobný počet z rejstříku trestů, více než 14 000 výpisů z obchodního rejstříku a byly provedeny desítky tisíc dalších úkonů.

Foto: Martin Siebert

CzechPOINT především účelně šetří čas a peníze. Jsou to místa, kde jsou poskytovány služby, které občanům a podnikatelům ulehčují jejich práci a umožňují přístup k ověřeným výpisům z informačních systémů veřejné správy,“ říká Tomáš Macnar, projektový manažer HK ČR.

Konkrétně tak CzechPOINT nabízí výpisy z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, katastru nemovitostí, rejstříku trestů, registru řidičů (výpis bodového hodnocení osoby), seznamu kvalifikovaných dodavatelů, registru Ministerstva životního prostředí ČR či insolvenčního rejstříku nebo na nich lze učinit podání podle § 72 živnostenského zákona.

CzechPOINTy Hospodářské komory ale poskytují více než jen standardní služby řadového CzechPOINTu. „Klientovi, který nás navštíví můžeme zároveň poskytnout odborné poradenství k problematice datových schránek nebo například provést autorizovanou konverzi požadovaných dokumentů, tedy jejich převedení z listinné podoby do elektronické a naopak,“ říká Petr Kužel, prezident Hospodářské komory ČR, a dodává: „Pro stálé klienty rovněž nabízíme možnost objednání vyhotovení výpisů v předem stanoveném termínu, čímž šetříme jejich čas, který řada z nich musí neúčelně trávit při čekání na nejrůznějších úřadech.

Subjekty, které potřebují některé výpisy v pravidelných časových periodách, se navíc mohou dohodnout na jejich automatickém vyhotovení a zasílání. CzechPOINTy Hospodářské komory České republiky, jako jediné v ČR, také umožňují získat řadu užitečných informací potřebných pro podnikání a při vstupu do podnikání.

V České republice dnes funguje zhruba 6500 kontaktních míst veřejné správy CzechPOINT. Jejich hlavní výhodou je, že na jednom místě a na počkání lze získat všechny potřebné výpisy a také si nechat ověřit pravost podpisů a listin.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Převod dovolené z roku 2017 do nového roku
Banky mění hypoteční sazby jak na běžícím pásu
Jak vysoký je minimální důchod?
Valorizace 2018: kolik si od ledna důchodci polepší?
Jak se bude v roce 2018 počítat čistá mzda v ČR a jak na Slovensku?
Auta
Mazda MX-5 dostala motor 1.5 Turbo. Má 210 koní 268 Nm
Dacia Duster opět bohatým bere a chudým dává (první jízdní dojmy)
McLaren Senna je extrémní okruhový nástroj za 22 milionů. Už je vyprodaný
Retro: Lamborghini LM002 měl být původně stíhací off-road pro armádu
Renault-Alpine A110 bude zábavné a rychlé auto. I s automatem
Technologie
Paměťový superpočítač od HP bude bojovat s Alzheimerem. Jeden člověk je pro něj 100 GB dat
475 laptopů od HP obsahovalo neaktivní keylogger. Schovával se v ovladači ke klávesnici
Stáhněte si zdarma PC hru Assassin’s Creed IV: Black Flag
Tyto hodinky dostanou Android Wear Oreo a s ním i češtinu
Panelové prostředí přináší multitasking do betaverze e-mailu Outlook.com
Hry pro příležitostné hráče