Coca-Cola dostala cenu za matení spotřebitelů

05. listopadu 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
05. listopadu 2007, 00:00

Světoznámá nápojářská firma Coca-Cola, potravinářská společnost Kellogg’s, výrobce hraček Mattel a farmaceutická firma Takeda Pharmaceuticals dostaly od světové spotřebitelské organizace Consumer International cenu za matení spotřebitelů.

Coca-Cola se podle sestavovatelů světového žebříčku nejhorších značek dostala na první místo proto, že svou vodu Dasani popisovala jako prvotřídní vodu doplněnou speciální směsí minerálů, která poskytne jiskřivou a svěží chuť. Kampaň ale nedostatečně zdůrazňuje to, že se jedná o normální vodu z kohoutku.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co si pojistit před cestou do zahraničí?
Šmejdi v energetice lákají do aukcí nebo na dárky. Lidé platí tisíce korun
Otec dětí odmítá platit výživné. Co můžete dělat?
6 zásadních rozdílů mezi předčasným důchodem a předdůchodem
Kolik peněz si vyděláte, až odjedete na dovolenou?
Auta
Sedm chyb, které dělají řidiči při cestě autem do…
Přestupky na železničním přejezdu: Pokuty, body a na jak dlouho vám seberou řidičák
Video recenze ojetiny: BMW X5 E70
Toyota ukázala v Le Mans hybridní supersport GR s výkonem 1000 koní
Nové Audi A1 se radikálně změnilo. Je větší a bere si inspiraci u Quattra [první dojmy]
Technologie
Valve je velkorysé. Podporu Steamu pro Windows XP a Vista ukončí až v lednu 2019
Řada her obsahuje sledovací nástroj Redshell. Komunita ho označila za spyware
Opět bezpečnostní díra u procesorů Intel: chyba Lazy FP Restore (oživeno)
Trollolo. Intel pořádá soutěž o Core i7-8086K, AMD je výhercům vymění za Threadripper
AMD: APU budou mít nové ovladače méně často, aktualizace jen jednou za tři měsíce
Hry pro příležitostné hráče