Coca-Cola dostala cenu za matení spotřebitelů

05. listopadu 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
05. listopadu 2007, 00:00

Světoznámá nápojářská firma Coca-Cola, potravinářská společnost Kellogg’s, výrobce hraček Mattel a farmaceutická firma Takeda Pharmaceuticals dostaly od světové spotřebitelské organizace Consumer International cenu za matení spotřebitelů.

Coca-Cola se podle sestavovatelů světového žebříčku nejhorších značek dostala na první místo proto, že svou vodu Dasani popisovala jako prvotřídní vodu doplněnou speciální směsí minerálů, která poskytne jiskřivou a svěží chuť. Kampaň ale nedostatečně zdůrazňuje to, že se jedná o normální vodu z kohoutku.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Prezidentské volby 2018: vše, co potřebujete vědět o druhém kole
7 důvodu, proč nevolit Miloše Zemana
Na co si dát pozor při vyplňování přehledu pro zdravotní pojišťovnu?
Kolik si odkládat na penzi?
7 důvodu, proč nevolit Jiřího Drahoše
Auta
Audi RS 3 je lidový supersport. Podívejte se, jak při…
Wankel od Mazdy míří jako generátor do autonomních elektromobilů Toyota
Nissan Design Europe slaví 15 let. Toto je 15 nejlepších aut, která zde vznikla
Mercedes končí s vidlicovými šestiválci. Přejde jen na ty řadové
Kvíz: Poznáte model auta jen podle fotky interiéru?
Technologie
Jak je to s opravami chyby Spectre. Aktualizace mikrokódu, operačního systému a důsledky
Letí na vás raketa! Chyba operátora softwaru pro poplach způsobila na Havaji paniku
Cnews FM: Prodali byste svou digitálně vlastněnou hru? Robot Cache to umožní [podcast]
Restarty po opravách díry Spectre se týkají i dalších CPU Intel, problém s AMD vyřešen
Pohodlí je důležitější než bezpečnost. Dvoufázové ověření účtů používá jen 10 % uživatelů Googlu
Hry pro příležitostné hráče