Menu Zavřít

Co si myslíte o odboráři požadovaném omezení prodejní doby?

8. 3. 2004
Autor: Euro.cz

Pro obchodníka je nejdůležitější spokojený zákazník. Tomu, a také s ohledem na konkurenci, musí obchodník přizpůsobit svou nabídku a podmínky. Proto si myslím, že v této věci není třeba zpracovávat komplikované rozbory a vytvářet specializované expertní týmy.

BRAND24

ANKETA Helena Pískovská, prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Naopak si myslím, že by měl dostat slovo především zákazník, který by měl vyjádřit svoje přání a potřebu i v tomto ohledu. Lucia Cavina, mluvčí společnosti Ahold Czech Republic Hypernova a Albert (prodejny firmy Ahold - pozn. red.) mají otevřeno nejpozději do 22 hodin. Pouze o V ánocích, díky velké poptávce zákazníků, prodejní dobu prodlužujeme. Zákaz nočního prodeje by tedy neměl vliv na náš prodej, ani na naše zaměstnance. Prodej o svátcích je u našich zákazníků velice oblíbený. Proto bychom jim rádi vyhověli a v tyto dny měli otevřeno inadále. Vesselin Barliev, společnost Tesco Stores

V případě, že bude omezená prodejní doba super a hypermarketů, Tesco zredukuje současný stav zaměstnanců o pět až sedm procent, což v celorepublikovém měřítku znamená 300 až 400 lidí. Jedná se hlavně o zaměstnance s nízkou kvalifikací, kteří se těžko uplatní jinde než v maloobchodě a dlouhodobě budou pobírat sociální dávky, čili zatěžovat státní rozpočet.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).