Menu Zavřít

Co přinesl 5. ročník konference MARKETING - JAKOST - TRADICE 2003

28. 4. 2003
Autor: Euro.cz

Letošní jubilejní 5. ročník konference Marketing-Jakost-Tradice 2003, pořádaný Regionálním klubem ČMS v Olomouci pod garancí Regionální agentury pro rozvoj Střední Moravy a OHK Olomouc, kde byl mediálním partnerem týdeník Profit, proběhl ve dvou významných podnicích Hané - v Pivovaru Litovel, a. s.

a v Lázních Slatinice, a. s. Odborná komise zde ocenila práce studentů a podnikatelů. V kategorii vysoké školy cenu získala Bc. Radka Křivánková z UTB Zlín, v kategorii VOŠ první místo získala Romana Vaškůjová, druhé místo Tomáš Šimeček, třetí místo Jiří Okleštěk, všichni z VOŠ Uherské Hradiště. V kategorii středních škol bylo uděleno uznání za účast Michalu Hoškovi z Obchodní akademie Mohelnice. Uznání za podnikatelský projekt „Rozvoj cykloturistiky na Hané v oblasti Velkého Kosíře“ získal Vojtěch Kvapil, majitel společnosti Rolterm, s. r. o. z Olšan-Hablova u Olomouce. Dárky pro vítěze věnoval Regionální klub ČMS Olomouc a společnost Skanska, a. s., účastník konference. A nakonec cenu „Velkého hanáckého vdolku“ o nejlepší slogany na podporu Lázní Slatinice a Pivovaru Litovel, dotovanou pravými hanáckými vdolky z lázeňské kuchyně, získal tým společnosti Zahrada, s. r. o. z Olomouce.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).