Co je psáno, to je dáno

31. května 2004, 00:00 - admin
31. května 2004, 00:00

PROFIT PO DESETI LETECH Na příspěvku, který v rubrice Na chybách se člověk učí zveřejnil Profit před deseti lety, je zajímavá nejen samotná zkušenost, ale také to, že autor si dokázal vyvodit vlastní závěry. Nepříjemná zkušenost mu zvýraznila, že sám musí ve svém podnikání přistupovat ke svým zákazníkům slušně, ochotně, vstřícně.

PROFIT PO DESETI LETECH

Na příspěvku, který v rubrice Na chybách se člověk učí zveřejnil Profit před deseti lety, je zajímavá nejen samotná zkušenost, ale také to, že autor si dokázal vyvodit vlastní závěry. Nepříjemná zkušenost mu zvýraznila, že sám musí ve svém podnikání přistupovat ke svým zákazníkům slušně, ochotně, vstřícně. Koupili jsme pro naši firmu první nový automobil. Byl garážovaný, takže jsme až po měsíci při jízdě v dešti zjistili, že do něj teče. Při garanční prohlídce jsem závadu nahlásil a popsal, kdy a kam se voda dostává dovnitř. Auto jsem dostal zpět jako opravené, ale závada se opakovala. Zjistili jsme, že nemusíme čekat na déšť, aby do auta zatékalo. Stačí na začátku cesty použít ostřikovače. Odvezl jsem automobil znovu do servisu, ale nedovedl jsem závadu předvést na místě. Požadoval jsem, aby servis vystavil potvrzení o provedených opravách, protože jsem přestal věřit, že auto dají do pořádku a chtěl jsem mít podklady k jeho případnému vrácení. Potvrzení jsem dostal až po týdnu. Nebylo v něm ani slovo o první neúspěšné opravě, pouze konstatování, že auto je opraveno. Potřetí jsme zajeli do servisu hned následující týden. Již jsme tušili příčinu závady a byli schopni ji předvést. Při zapnutí zadního ostřikovače se voda na podlahu jen hrnula. Tentokrát servis závadu skutečně odstranil, ale potvrzení o této opravě mi v něm odmítli vydat. Jak prý by vypadali před výrobcem, kdyby stejnou opravu psali vícekrát. Kdyby se závada projevila znovu, zbývá prý ještě dost času do konce záruční doby. Nakonec byl přece jen reklamační list sepsán. Protože v popisu opravy bylo napsáno jen číslo, chtěl jsem vědět, proč to vlastně teklo. Odpověď jsem žádnou nedostal. Uvedená zkušenost byla i pro mě varováním, jak nikdy nezacházet se svými zákazníky.

Poučení:

* Trvat na písemném vyjádření o požadované opravě a provedených pracích pro případnou reklamaci či spor.

* Při nákupu a opravách složitějších či dražších věcí si udělat čas na jejich převzetí.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce…
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Pokuta za pád z kola? Absurdní, ale ne víc než jiné pokuty za nehodu [komentář]
Technologie
Cnews FM: Platíme mobilem s Android Pay. Vydrží nám to? [podcast]
Desky platformy Intel Z390 už existují. V Sandře se objevil model od SuperMicro
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Nvidia má nové GeForce pro notebooky, MX110 a MX130. Používají ale staré 28nm čipy
Psaní na displeji tažením a nová gesta při psaní rukou [Windows Insider]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít