Clubcard v ČR táhne stejně jako v cizině a již překonal konkurenci

22. září 2010, 11:58 - František Brož, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
22. září 2010, 11:58

Stačilo pouhých čtrnáct dní a do věrnostního programu Clubcard společnosti Tesco se přihlásily statisíce zákazníků.

Autor: Profit.cz

Podle dostupných informací se tak z Clubcard stal během velmi krátké chvíle věrnostní program s největším počtem přihlášených členů, nechávající za sebou BILLU, Interspar i Globus.

Clubcard přitom nepřináší nikterak převratný způsob odměn - za nákupy zákazníci sbírají body, které smění za slevové kupony na konkrétně určené zboží. Tescu se však podařilo vytěžit z prvních dní po spuštění maximum. I díky dobrému způsobu komunikace a práce s klientem přímo in-store.

„V tomto ohledu mělo Tesco připravenou velmi dobrou strategii,“ míní komunikační specialistka Jana Nová.

Více na MarketingJournal.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy budou Vánoce a vánoční prázdniny?
Přímá volba prezidenta ČR
Z e-shopu přivezli rozbité zboží?
4 nejznámější kryptoměnové burzy současnosti
Když končí platnost řidičského průkazu...
Auta
Seat dále navýší výkon Leonu Cupra. Příští rok dorazí…
Muzeum Citroën prodává část své sbírky. Jsou to samá krásná a zajímavá auta
Honda chystá na rok 2022 elektromobil, který se nabije za 15 minut
Kdo se stane evropským autem roku? SUV mají největší šanci, protože jich je většina
Kvíz: Poznáte auto jen podle předního světla?
Technologie
Cnews FM: Sžili jsme se s Firefoxem Quantum, nebo jsme ho vyhodili z okna? [podcast]
Další šikovná externí grafika s malými rozměry. Uvnitř je přitom desktopová GTX 1060
První týden s Android Pay: 90 % plateb mobilem provedli muži
EA byla příliš nenasytná. Některé země mikrotransakce ve hrách označují za formu gamblingu
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít