Chrtí dostihy a sázky. Fotbal na tiketech nahradili koně i esport - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Chrtí dostihy a sázky. Fotbal na tiketech nahradili koně i esport

Petr Svoboda,
Chrtí dostihy a sázky. Fotbal na tiketech nahradili koně i esport
Zdroj: čtk

Loterijní byznys v Česku klesl o desítky procent. Sázkové společnosti přišly především o lidi, kteří byli zvyklí chodit do kamenných poboček nebo na prodejní místa. Díky tomu, že sázkaři sedí doma, naopak masivně roste online sázení, ale ztráty vykrývá jen částečně. Sází se především na menší sporty a v kurzu jsou i takzvané esporty, kde se soutěžně utkávají profesionální hráči počítačových her.

Široká síť prodejních míst je hlavním trumfem loterijní společnosti Sazka na cestě k pravidelným i svátečním sázkařům. Například loterii Sportka si za normálních okolností mohou vsadit na České poště nebo ve velkých obchodních centrech. S tím je alespoň dočasně konec. Ze 7500 prodejních míst se jejich počet snížil na 5500 a i na nich Sazka pociťuje pokles zájmu. „Objem sázek se snížil o zhruba 20 procent a přibližně čtyřicetiprocentní pokles je patrný u stíracích losů, kde mají zákazníci podle nás zcela zbytečné obavy o kontakt s touto ceninou,“ říká mluvčí Sazky Václav Friedmann.

I proto Sazka škrtá marketingové výdaje a část peněz na investice. „Doufáme, že v kombinaci s nabídkou nové zábavy a her situaci ustojíme,“ doplňuje Friedmann. A podobně jsou na tom i další hráči na trhu. Fortuna má zavřenou většinu pobočkové sítě a totéž platí pro Tipsport. Obě firmy fungují v režimu home office.

Internet nejen pro mladé

Roste naopak zájem o registrace na webových stránkách. „Oproti běžným obdobím máme dvojnásobný zájem o registrace v našem online prostředí, týdně jsou to tisíce lidí,“ potvrzuje za Sazku Friedmann. Jde především o starší…

Článek je součástí sekce Premium a je dostupný jen pro předplatitele

Už máš předplatné?

Chci se stát předplatitelem

Délka předplatného



  • 47x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě

Způsob platby


Kam doručíme časopis?

Doručovací údaje

Fakturační údaje

Firemní údaje