Chování spotřebitelů se změnilo nejvíce od války

11. května 2009, 00:00 - bay, ČTK
11. května 2009, 00:00

Hospodářská krize změnila nynější chování spotřebitelů nejvíce od druhé světové války. Lidé zvažují každou korunu, jsou citlivější na ceny potravin i pracují přes důchodovou hranici.

Autor: Profit

Podle průzkumu společnosti MasterCard přes dvě třetiny Evropanů chtějí utrácet jen za to, co si skutečně mohou dovolit. Šok z loňského pádu nemovitostního, bankovního a akciového trhu naboural dosavadní pocit „trvalého růstu bohatství“ a každý čtvrtý Evropan plánuje odložit odchod do důchodu. Celkem 65 procent Evropanů chce letos více šetřit, aby si vynahradili ztráty z roku 2008. Studie se zaměřila na více než 3000 spotřebitelů v zemích Evropské unie.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Vyplatí se fixovat si letos cenu elektřiny?
Co je dobré vědět o otcovské dovolené po porodu v roce 2018?
Jak se daní příjmy z pronájmu bytu?
Segwit2x se nekoná. Bitcoin se zatím štěpit nebude.
Auta
Další věc, která zamotá pražským taxikářům hlavu: Uber…
Škoda spustí výrobu elektromobilů v roce 2020, plug-in hybridů o rok dřív
Tajemný prototyp z českých silnic přišel o maskování. Jedná se o nové Lynk&Co 02
Elektrický tahač Tesla Semi má po premiéře. Někteří ho ale za žádný zázrak nepovažují
První upoutávky na Mercedes-Benz CLS ukazují předek a digitální interiér
Technologie
Apple má v iMacu Pro ARM procesor A10. Běží na něm Siri a náhrada Intel ME, i po vypnutí
Herní pocta metalové hudbě jménem Brütal Legend je teď ke stažení zdarma
6 tipů na profesionální programy. Fotoeditory, e-maily či myšlenkové mapy [Vánoce 2017]
Google vytvoří lepší Street View. Budovy už nebudou roztrhané
Dostupnost šestijader Coffee Lake se asi zlepší v půli prosince, Intel spustí další linku
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít