České dráhy hazardují s důvěrou zákazníků

03. prosince 2007, 00:00 - J. Beneš
03. prosince 2007, 00:00

Jako pravidelný cestující Českých drah jsem si se zájmem přečetl váš test ohledně vlakového spojenívelkých měst v Profitu č. 41/2007.

Jako pravidelný cestující Českých drah jsem si se zájmem přečetl váš test ohledně vlakového spojení velkých měst v Profitu č. 41/2007. Jen bych rád doplnil, že v poslední době se rozšířil nešvar, který pije krev nejen mně. Informace o zpoždění se totiž (přinejmenším v Brně a Praze) objevují prakticky až v čase očekávaného odjezdu, přestože zpoždění musí být drahám známo dlouho dopředu. Například vlak jede od Břeclavi do Brna a už tam má půlhodinové zpoždění. V Brně jsou ale cestující do poslední chvíle ponecháni v iluzi, že vlak odjede včas. Teprve v době plánovaného odjezdu „najednou“ České dráhy oznámí, že vlak bude mít 10 minut zpoždění, a že ohlášené zpoždění se může změnit. Za dalších 10 minut se dozvíme, že zpoždění se zvyšuje na 20, aby se pak ještě protáhlo na 30 minut. Jde o úmyslné matení cestujících, kteří – kdyby od začátku věděli, že vlak přijede až o půl hodiny později – možná by dali přednost autobusu. Kdybych takto své zákazníky podváděl jako podnikatel, asi bych dlouho nevydržel. Ale obávám se, že dokud České dráhy nebudou mít konkurenci, nebo dokud bude jejich manažerům jedno, jestli s nimi příště pojede o 100 lidí méně, tak se nic nezmění.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy máte nárok na náhradní volno?
Práce v důchodu: která smlouva je pro vás nejlepší
V Česku jezdí tisíce ekologických vozů. Lidé se jich přestávají bát
Určitě víte správně, co si můžete a nemůžete zabalit do příručního zavazadla do letadla?
Láká vás na dovolené zorbing, rafting, canoyning? Pozor na výluky v pojištění
Auta
Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy…
Kde končí německé dieselové ojetiny? Zájem má Ukrajina, Chorvatsko, Francie i ČR
Dodge Challenger R/T Scat Pack 1320 nabídne 491 atmosférických koní a jen jednu sedačku
Patent odhaluje, že Ferrari chystá hybridní čtyřválec s elektrickým turbem
Citroen Grand C4 Picasso v dlouhodobém testu: Na brzdě trošku trucoval, ale výkonu má dost
Technologie
Jak výkonnostně vyladit Ryzen 7 2700X/2600X jiným způsobem
APU Picasso bude asi refresh čipů Raven Ridge. 12nm proces, architektura Zen 1
Cnews FM #202: Za co vlastně dostal Google rekordní pokutu od EK? [podcast]
Na hodiny bude větší spolehnutí. Windows 10 zpřesní synchronizaci času
Utekly skoro plné specifikace procesorů Amber Lake. 5W Intely poběží až na 4,2 GHz
Hry pro příležitostné hráče