Menu Zavřít

Česká televize hledá nové logo

27. 3. 2006
Autor: Euro.cz

Česká televize chce změnit své letité logo a zavést nový vizuální způsob své prezentace. Ještě v březnu proto hodlá vyhlásit soutěž na vytvoření loga nového a oslovit tak profesionální designéry, grafická studia, ale i vlastní grafiky České televize.

Podle tiskového mluvčího televize Martina Krafla je cílem soutěže zmodernizovat svou tradiční známku a zavést grafický systém vizuální prezentace ve standardech světové televizní profesionální grafiky. „Nynější logo České televize vzniklo v padesátých letech a od té doby prošlo několika úpravami, poslední z nich byla provedena v roce 1997,“ uvedl.

BRAND24

Letité logo České televize využívá začátečních písmen názvu, jež propojena symbolicky vypadají jako televizní obrazovka. „Základní korporátní varianta nového loga by měla navazovat na tradiční značku,“ podotkl Krafl.

O vítězi soutěže nerozhodne podle Krafla pouze Česká televize. Na rozhodování se bude podle něj podílet mezinárodní skupina odborníků, jejímiž členy budou například zástupci britské BBC, francouzské televize ARTE a profesionálové z oboru grafického designu.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).