Menu Zavřít

Centrum internetu nabízí levná školení

30. 6. 2003
Autor: Euro.cz

V Česku je stále velké množství lidí, kteří neovládají počítač. Buď ho zatím v zaměstnání nepotřebovali, neměli na něj peníze nebo se ho obávají. Pro ty, kdo se aspoň chtějí podívat, co počítač umí a k čemu by se jim mohl hodit, vymyslel největší světový výrobce procesorů Intel předváděcí akce v tak zvaných Centrech internetu.

V Česku je stále velké množství lidí, kteří neovládají počítač. Buď ho zatím v zaměstnání nepotřebovali, neměli na něj peníze nebo se ho obávají. Pro ty, kdo se aspoň chtějí podívat, co počítač umí a k čemu by se jim mohl hodit, vymyslel největší světový výrobce procesorů Intel předváděcí akce v tak zvaných Centrech internetu.

Pod honosným názvem Národní program počítačové gramotnosti se tu skrývá užitečná možnost, jak téměř zdarma přijít k základům ovládání počítače. Projekt je zaštítěn ministerstvem informatiky. Kdokoliv sem může zajít, objednat se na kurz a za stokorunu se mu bude dvě hodiny věnovat lektor. Za první tři měsíce existence Center internetu je navštívilo přes deset tisíc počítačových laiků. Čtvrtina jich byla z Prahy, hned za ní následoval Jihomoravský a Moravskoslezský kraj. Nejčastějšími klienty Center jsou lidé mezi čtyřiceti a šedesáti roky, mírně převažují ženy. Síť Center internetu obsahuje 228 školicích středisek ve 145 městech a obcích. Účastníci kurzů na závěr hodnotí úroveň lektorů a 95 procent z nich označilo výklad za srozumitelný. Zdaleka nejčastějším požadavkem účastníků je poptávka po dalších lekcích a větších možnostech procvičení. To je vynikající výsledek a napovídá i ostatním zájemcům, že má smysl kurz navštívit. Zvláště v době, kdy zaměstnavatelé před přijetím nového zaměstnance často prakticky ověřují jeho schopnost práce s počítačem.

BRAND24

Výukové centrum internetu, které provozuje společnost Intel téměř zadarmo. Školí se tu lidé, kteří na počítač nikdy ani nesáhli.

FOTO: CENTRUM INTERNETU

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).