Menu Zavřít

Cenově výhodné výzkumné balíčky pro malé a střední podniky

9. 12. 2010
Autor: profit

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) vyjednala v reakci na vzrůstající poptávku mezi malými a středními podniky pro svoje členy cenově zvýhodněné výzkumné balíčky sestavené na míru potřebám právě těchto podniků.

Foto: archív Profit

AMSP ČR chce tímto krokem vyjít vstříc svým členům a zároveň reaguje na aktuální trend – výzkumy trhu přestávají být výsadou pouze velkých společností, začínají se o ně ve stále větší míře zajímat i podniky menší.

Dříve malé a střední podniky absenci vlastních výzkumů zdůvodňovaly vysokými finančními náklady, které raději investují jiným směrem. V průběhu roku 2010 jsme však mezi členy AMSP ČR zaznamenali zvýšený zájem o informace o průzkumech trhu, konkrétně o jejich využitelnosti pro tento segment a také o finanční dostupnosti. I menší podniky začínají vnímat výdaje do výzkumu jako investici, spíš než jako pouhý výdaj,“ vysvětluje Eva Svobodová, generální ředitelka AMSP ČR.

Na základě parametrů připravených AMSP ČR agentura Aspectio, specializující se na marketingový výzkum trhu, připravila návrh cenově zvýhodněných výzkumných balíčků.

BRAND24

Balíčky jsou celkem tři a věnují se následujícím oblastem – výzkum zákazníka (segment B2B i B2C) , konkurence a firemní politiky. „Cena výzkumu v rámci balíčku se pohybuje od 50.000 Kč do 109.000 Kč bez DPH, což je cena o 30 – 40 % nižší, než je běžné. Zmíněné cenové rozpětí závisí na množství témat, které se podnik rozhodne do výzkumu zahrnout. Například v balíčku zaměřeném na výzkum spotřebitele se jedná o zkoumání cílové skupiny, nákupního chování, znalosti značky a v neposlední řadě také spokojenosti klienta s nabízenými produkty či službami,“ přibližuje podobu balíčků Jakub Mrhal, Research Director společnosti Aspectio.

AMSP ČR v tomto roce realizovalo již sedm průzkumů mezi podnikateli na aktuální témata. „Celkem pět projektů pro nás realizovala agentura Aspectio. Se spoluprací jsme byli spokojeni, agentura se osvědčila při výzkumech v B2B segmentu, proto jsme ji oslovili s poptávkou na vytvoření cenově zvýhodněných výzkumných balíčků,“ dodává Svobodová.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).