Cenově výhodné výzkumné balíčky pro malé a střední podniky

09. prosince 2010, 15:22 - Profit, TZ
09. prosince 2010, 15:22

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) vyjednala v reakci na vzrůstající poptávku mezi malými a středními podniky pro svoje členy cenově zvýhodněné výzkumné balíčky sestavené na míru potřebám právě těchto podniků.

Foto: archív Profit

AMSP ČR chce tímto krokem vyjít vstříc svým členům a zároveň reaguje na aktuální trend – výzkumy trhu přestávají být výsadou pouze velkých společností, začínají se o ně ve stále větší míře zajímat i podniky menší.

Dříve malé a střední podniky absenci vlastních výzkumů zdůvodňovaly vysokými finančními náklady, které raději investují jiným směrem. V průběhu roku 2010 jsme však mezi členy AMSP ČR zaznamenali zvýšený zájem o informace o průzkumech trhu, konkrétně o jejich využitelnosti pro tento segment a také o finanční dostupnosti. I menší podniky začínají vnímat výdaje do výzkumu jako investici, spíš než jako pouhý výdaj,“ vysvětluje Eva Svobodová, generální ředitelka AMSP ČR.

Na základě parametrů připravených AMSP ČR agentura Aspectio, specializující se na marketingový výzkum trhu, připravila návrh cenově zvýhodněných výzkumných balíčků.

Balíčky jsou celkem tři a věnují se následujícím oblastem – výzkum zákazníka (segment B2B i B2C) , konkurence a firemní politiky. „Cena výzkumu v rámci balíčku se pohybuje od 50.000 Kč do 109.000 Kč bez DPH, což je cena o 30 – 40 % nižší, než je běžné. Zmíněné cenové rozpětí závisí na množství témat, které se podnik rozhodne do výzkumu zahrnout. Například v balíčku zaměřeném na výzkum spotřebitele se jedná o zkoumání cílové skupiny, nákupního chování, znalosti značky a v neposlední řadě také spokojenosti klienta s nabízenými produkty či službami,“ přibližuje podobu balíčků Jakub Mrhal, Research Director společnosti Aspectio.

AMSP ČR v tomto roce realizovalo již sedm průzkumů mezi podnikateli na aktuální témata. „Celkem pět projektů pro nás realizovala agentura Aspectio. Se spoluprací jsme byli spokojeni, agentura se osvědčila při výzkumech v B2B segmentu, proto jsme ji oslovili s poptávkou na vytvoření cenově zvýhodněných výzkumných balíčků,“ dodává Svobodová.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Přímá volba prezidenta ČR
Z e-shopu přivezli rozbité zboží?
4 nejznámější kryptoměnové burzy současnosti
Když končí platnost řidičského průkazu...
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Auta
Seat dále navýší výkon Leonu Cupra. Příští rok dorazí…
Muzeum Citroën prodává část své sbírky. Jsou to samá krásná a zajímavá auta
Honda chystá na rok 2022 elektromobil, který se nabije za 15 minut
Kdo se stane evropským autem roku? SUV mají největší šanci, protože jich je většina
Kvíz: Poznáte auto jen podle předního světla?
Technologie
Další šikovná externí grafika s malými rozměry. Uvnitř je přitom desktopová GTX 1060
První týden s Android Pay: 90 % plateb mobilem provedli muži
EA byla příliš nenasytná. Některé země mikrotransakce ve hrách označují za formu gamblingu
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Už i zdroje se vyrábí speciálně pro těžbu kryptoměn. FSP uvádí 2000W model pro 16 grafik
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít