Menu Zavřít

Celorepubliková soutěž Business point zná vítěze

3. 2. 2012
Autor: profit

Ve čtvrtek 2. února na Fakultě podnikatelské VUT v Brně vyvrcholil šestý ročník celonárodní  manažersko-marketingové soutěže pro studenty středních škol Business Point 2012.

Foto: Business Point

Do soutěže se přihlásilo rekordních 600 studentů  ze 123 řešitelských týmů z celé České republiky. Nejlepších 36 týmů přijelo ve čtvrtek obhájit své projekty na akademickou půdu do Brna.

O ceny v hodnotě půl milionu, mezi kterými byly Ipody, chytré telefony dual Sim s androidem,  počítačové sestavy Hall3000, vybavení učeben systémem CAD, intenzivní jazykové kurzy a workshopy, rekreace, rotariánský seminář, webová prezentace školy či profesionální kariérové testy, IQ testy, vitamíny a potravinové doplňky, dárkové koše s trvanlivými potravinami, sirupy, poukázky na značkové oblečení, obuv a mnoho dalších, byl u finalistů velký zájem a podepsalo se to na jejich výkonech.

Odbornou porotu ve složení ze zástupců fakulty a sponzorů v soutěžním tématu regionální rozvoj nejvíce zaujal projekt s názvem Kulturní klub NAMR. Studenti z Gymnázia Podbořany Patrik Hurt, Denisa Maršalová,  Lucie Bauerová, David Alföldi, Klára Neumannová navrhli přeměnit bývalou vojenskou základnu v multikulturní centrum.  Kategorii internetového marketingu ovládli domácí,  tým s příznačným názvem Smile vykouzlil úsměvy Vojtěchovi Válkovi, Jakubovi Havelkovi a Jakubovi Smejkalovi z Obchodní akademie a VOŠ obchodní Brno.

Tým s názvem a projektem Hrošík naděje uspěl před porotou s inovací invalidního vozíku a hodnotné ceny si až do Plzně odvezly čtyři studentky hotelové školy Erika Svobodová, Veronika Vaňková, Monika Janoušková, Marie Peroutková.

Nejlepší návrhy na zlepšení chytrého telefonu vymysleli Adam Zlatohlávek, Michal Kotek a Vladimír Beneš ze Střední školy aplikované kybernetiky a odměnou jim byly první chytré telefony dual sim s androidem. Vybavení učeben systémem CAD pro svou školu Delta SŠ informatiky a ekonomie Pardubice vyhráli studenti Jan Fridrich a Jakub Lajner. Novinka na trhu- Karmelský kapr přinesl vítězství Markétě Dufkové, Veronice Šilhartové, Matrinu Kühnovi a Veronice Šrajerové z Integrované střední školy Mladá Boleslav.

BRAND24

Letošní ročník byl mimořádný nejen velkým zájmem přihlášených studentů, štědrostí sponzorů, ale zejména kvalitou a úrovní prací prezentovaných ve finále. Některé výsledky byly tak těsné, že určit vítěze nebylo snadné a rozhodovala rozmanitost týmu a komplexita prezentace,” uvedl David Schüller, organizátor soutěže.  

Velkým překvapením bylo, že Dagmar Halasová, členka poroty a zároveň sponzorka v kategorii uvedení nového výrobku na trh, byla prezentacemi studentů tak nadšená, že návrhy dvou soutěžních týmů chce i nadále podporovat a uvést do praxe.  Soutěž měla ještě zvláštní cenu laické poroty, která se na padesát procent shodla v hodnocení s odbornou porotou.  Celé finálové klání navíc mohli poprvé v historii soutěže sledovat a pro své favority hlasovat i uživatelé internetu v živém přenosu na ONSYNC.  Více informací na www.businesspoint.cz.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).