Brusel kontroluje Českou poštu

02. května 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
02. května 2006, 00:00

Evropská komise zahájila kontrolu v České poště, která má zjistit, zda firma nezneužívá dominantní postavení na trhu. Kontrola se týká takzvaného direct mailu, tedy doručování adresných reklamních zásilek, včetně doručování předplacených časopisů. Právě doručování direct mailu je považováno za velmi lukrativní oblast reklamního trhu.

Česká pošta dosahuje na reklamních zásilkách obratu zhruba 800 milionů korun ročně. Na trhu jí konkuruje například společnost Mediaservis, která se v minulosti s poštou o možnost nabízet služby přela.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Segwit2x se nekoná. Bitcoin se zatím štěpit nebude.
Rozdíly v placení zdravotního a sociálního pojištění pro OSVČ
Měli byste se bát, když nakupujete na českých e-shopech?
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
Auta
První upoutávky na Mercedes-Benz CLS ukazují předek a…
Nejlepší ojetá auta do 100 000 Kč, která jsou levná na provoz
Retro: Kolik stála nová auta v listopadu 1989 a o kolik jsou dnes dostupnější
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce rozsvítí tyto kontrolky?
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Technologie
Xeony generace Ice Lake mají 38 jader a HBM2. Xeony Phi nahradí 44jádrová verze ISX-H
Na Chromeboocích poběží MS Office i World of Warcraft, ale…
8 smartphonů do 10 000 Kč: kompakt, phablet, odolňák i vlajková loď [Vánoce 2017]
Robot Atlas je zase mrštnější. Podívejte, jak udělá salto (video)
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít