Bing kupuje fanoušky na Facebooku

05. března 2010, 02:21 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
05. března 2010, 02:21

Microsoft, jak se zdá, našel způsob, jak konečně nalákat na svou ne příliš oblíbenou Facebookovou stránku fanoušky.

Autor: Flickr.com

A to skrze nejexponovanější místo na Facebooku - přes FarmVille. Rozhodl se totiž virtuálním farmářům nabízet odměnu ve virtuální měně, pokud se stanou jeho fanoušky. A začaly se dít věci - stránky Microsoftu během jediného dne nabraly 425 000 fanoušků a několikanásobně tak překročily původní hodnotu (ta činila „pouhých“ 117 000).

Program, za kterým stojí digitální agentura Deep Focus opět poukazuje na potenciál světa social gamingu a jeho virtuálních měn.

Více na MarketingJournal.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Povinné ručení? Nejlevnější není vždy nejlepší
Chcete si přivydělat? Staňte se členem volební komise
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Auta
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě…
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Subaru Impreza páté generace dorazila do ČR. Je to vážně zajímavé auto
Technologie
Vznikl velký výrobce procesorů ARM pro servery, Marvell a Cavium se spojí za 6 miliard $
Připravte si lyže. NaSvah.cz vám najde nejlepší střediska v Česku a na Slovensku
Čína nemá ráda ani Skype. Ten tak zmizel z katalogů aplikací
Uber zlepšuje podmínky pro své řidiče a přidává živé sledování
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít